EinarEriksen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 LG vil angivelig lansere 125 ulike mobiler i 2009, altså mer enn to nye mobiler i uka. Les mer Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 sweet.. i 2009 skal jeg kjøpe meg ny mobil. Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Håper det kommer en smart utgave av KC910, som er HELT lik utvendig(+ kamera, lydstøtte, osv).. Samme om det er WIN Mobile eller om det er S60 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har lyst på LG, simpelten fordi jeg liker merket. Men min neste telefon blir nok uansett en Android-mobil, om det blir fra HTC, LG eller noen andre får spille annenfiolin da. Har tittet litt på Neo Freerunner, men jeg føler det blir for eksperimentelt foreløpig.. Håper uansett at noen store produsenter tenner på det konseptet og bidrar i utviklingen der.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Lukter mye like modeller. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Beste mobilen jeg har prøvd er fra et selskap som kun har én modell og satser alle krefter på den. Så jeg fikk bare dårlig inntrykk av LG akkurat nå. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Beste mobilen jeg har prøvd er fra et selskap som kun har én modell og satser alle krefter på den. Så jeg fikk bare dårlig inntrykk av LG akkurat nå. Mange synes modellen din er best fordi selskapet som lager den sier den er best... LG (SonyE, Nokia osv) lager nok mange like telefoner, men kanskje i forskjellig formfaktor med kosmetiske endringer av ulik grad. I bunn og grunn samme telefon, men dette gir brukerene valgmuligheter i forhold til størrelse, ergonomi og til en viss grad specs. Apple lager en flott telefon, ingen tvil om det, men den har sine klare begrensninger. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det kan ikke være Apple han snakker om, de har to modeller. Lenke til kommentar
raet Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har blitt rimelig avhengig av push-mail fra min arbeidsgiver (har en htc 710 og telenor-abb.). og jeg har usigelig lyst til å bytte ut min htc med en LG er der NOEN der ute som kan svare meg på om LG støtter slik push-mail? om ikke: noen gode alternativer til htc? kjempetakknemlig for saklige svar:) /r Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, LG går mildt sagt amok nå ja.. Men blir morsomt og se hva de klarer å presse ut av fabrikken(e) sin(e), og, det blir vel mildt sagt telefoner for enhver smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg