Toa Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvorfor er det bilde av Hitler? Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) fordi noen nazister fra call of duty 5 har tatt over ms? ka tror du (dere)? tror ikkje det e meiningen at de ska verra hitler tror nå eg editt: problemer med noen av tastane (ødelagt). og ja de e ikkje frekt meint Endret 22. november 2008 av Morten_H Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hitler? Eehh.. er neppe hitler. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen måte å få tilbake "classic" menyene? Jeg synes det nye interfacet ser helt for jævlig ut. Det å kunne kopiere inn spill til disk er jo nyttig da, så slipper man det plagsomme "disc unreadable" problemet hver 4 time. Men utover det så var det mest fjas imho. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen måte å få tilbake "classic" menyene? Jeg synes det nye interfacet ser helt for jævlig ut. Det å kunne kopiere inn spill til disk er jo nyttig da, så slipper man det plagsomme "disc unreadable" problemet hver 4 time. Men utover det så var det mest fjas imho. Bare å trykke på xbox-knappen på kontrolleren for å få et grensesnitt som ligner det man hadde før. Jeg likte veldig godt det nye grensesnittet, men det tar litt tid å finne ut hvor alle funksjonene ligger nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg