mcgroven Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Endelig er den sagnomsuste høstoppdateringen til Xbox Live klar for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
tormi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Endelig er den sagnomsuste høstoppdateringen til Xbox Live klar for nedlasting. Les mer Skulle det ikke være i løpet av onsdagen??? Stod nå ihvertfall det på meldingen jeg fikk fra Xbox Live forleden dag - men stor skuff da ingenting skjedde når jeg slo den på idag! Kan noen forklare meg om det er blitt forsinket til i morgen eller om det er jeg som tar feil?! Det siste er selvfølgelig sinnsvakt lite realistisk, men ingen regel uten unntak. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Dette skal selvsagt testes. Å kopiere spill til HD er en svært bra funksjon. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Endelig er den sagnomsuste høstoppdateringen til Xbox Live klar for nedlasting. Les mer Skulle det ikke være i løpet av onsdagen??? Stod nå ihvertfall det på meldingen jeg fikk fra Xbox Live forleden dag - men stor skuff da ingenting skjedde når jeg slo den på idag! Kan noen forklare meg om det er blitt forsinket til i morgen eller om det er jeg som tar feil?! Det siste er selvfølgelig sinnsvakt lite realistisk, men ingen regel uten unntak. De går nok ikke etter norsk tid, men amerikansk. Den kommer rundt kl 11 i dag, altså om 45 min Lenke til kommentar
HeinrichVII Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Den er faen ikke ute enda. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da slipper vi forhåpentligvis litt av støyen fra dvdspillern. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Så har endelig dagen kommet. I løpet av torsdagen kan du laste ned og installere høstoppdateringen til Xbox Live. Jeg ble lurt til å tro at det var snart helg. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvordan funker dette for de uten harddisk eller minnekort ? Jeg har Arcade og har mistet minnekortet mitt. Fikk ikke tilbud om gratis minnekort eller harddisk til 100 kr via den Xbox registreringssiden. Ringte Microsoft Norge (Xbox support) for å høre, men får bare vite at "saken er sendt videre". Har snakket med de 4 ganger på 1 mnd. nå, ser ikke ut til at jeg får noe tilbud om økt lagringsplass. Saken er bare "sendt videre" hver gang. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 120Gb harddisk til blodpris er i alle fall bestilt.. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg vet ikke om jeg syns det nye brukergrensesnittet er så "lekkert" at det gjør noe. Får håpe det er mer funksjonelt i alle fall. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hvordan funker dette for de uten harddisk eller minnekort ? Man trenger ikke harddisk for å oppdatere. Endret 19. november 2008 av NightReaper Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ser frem til jeg kommer hjem og kan laste ned oppdateringen i dag. Bra at menysystemet har fått en oppfriskning, for det gamle designet var egentlig ganske stygt. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hvordan funker dette for de uten harddisk eller minnekort ? Man trenger ikke harddisk for å oppdatere. Men bør ha mellom 30-40 mb ledig minne. Altså minnekort,hdd bla bla. med tanke på at det er kun maks 120 GB hdd til 360 så synes jeg det å kopiere spill til hdd "waste" Selv om noen sliter med høye spinnelyder fra dvd rommen. Endret 19. november 2008 av Cruentus Lenke til kommentar
Mathjoh Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvordan funker dette for de uten harddisk eller minnekort ? Når du verken har harddisk eller minnekort har du ingen mulighet til å installere oppdateringen. Du er da nødt til å skaffe den en av de to lagringsenhetene før du får intallert. Desverre Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Når du ikke har hdd eller minnekort får du heller ikke lagret spill så det er nok ikke mange som ikke har noen av delene. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 NXE = Do waaaaaaaaaaaaaaant Må vente helt til i 11-12 tia i kveld Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Når du ikke har hdd eller minnekort får du heller ikke lagret spill så det er nok ikke mange som ikke har noen av delene. Så sant så sant Office Chair :-) Pointless og ha konsoll uten lagring muligheter.. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Når du ikke har hdd eller minnekort får du heller ikke lagret spill så det er nok ikke mange som ikke har noen av delene. Så sant så sant Office Chair :-) Pointless og ha konsoll uten lagring muligheter.. Hehe, jeg ser den. Men jeg har 2 Xboxer, har harddisk plass i fleng på den ene. Arcaden står på kjøkkenet og brukes som Media Center / casual spilling. Kjipt om jeg må droppe å være på XBL pga å bli sperret ute da jeg ikke har plass til oppdateringen fordi jeg mista minnekortet i et fyllekalas engang. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er vel ikke værre enn å kjøpe et nytt minnekort? Er vel ikke så dyrt? Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nytt grensesnitt, ok. Mulighet til å overføre spill til harddisk, praktisk. Avatarer, jeg er ikke 12år. Ingen mediasupport oppdatering, skuff. Største siden fargetv, seriøst. Penere interface!=revolusjon. Orginale xbox med xbmc gir fortsatt mye bedre mediacenter. Ash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg