Tardz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vet ikke om jeg legger dette i riktig topic, men samme det. Når jeg skal åpne hotmail får jeg bare opp "siden kan ikke vises". Jeg får logget meg på msn, men lengre kommer jeg ikke. Har prøvd flere nettlesere og flere datamaskiner, men får det samme hele tiden. Spiller heller ingen rolle om jeg går rett inn på hotmail.com eller msn.com, istedet for å trykke på mail-ikonet i msn. Andre folk kommer seg inn på hotmail på min datamaskin, så jeg skjønner ikke hva som er feil. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har samme problemet selv! På den stasjonære får jeg ikke gå inn på hotmail.com ELLER logget på msn Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Virker ikke her heller, serverene er vel nede. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hadde samme problemet med MSN igår, den er sikkert fortsatt nede. Lenke til kommentar
Tardz Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Kan ikke være servern, for det har vært sånn for meg i et par uker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå