Killer Instinkt Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 jeg har lest på mange poster at de anbefaler å sette på AGP/PCI lock når man skall OC... men hvor jør jeg dette? Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 For AMD er AGP/PCI lock er bare mulig på nforce2 hovedkort! Dette gjøres i bios, samme plass som du stiller på FSB, multiplier osv... Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 agp/pci clock stiller tilbake hvis noe går gæli når du ovekrlokker?? Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 kan skjermkort, lydkort,netverkskort ect. ta skade vis jeg ikke har AGP/PCI kock? Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 agp/pci clock stiller tilbake hvis noe går gæli når du ovekrlokker?? Nei..AGP/PCI lock låser mHz til en fast verdi, uavhengig av fsb hastighet! AGP skal være 66mHz, PCI skal være 33mHz Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 kan skjermkort, lydkort,netverkskort ect. ta skade vis jeg ikke har AGP/PCI kock? Ja ved for høy FSB kan skjermkort, lydkort, netverkskort ect. ta skade vis jeg ikke har AGP/PCI lock! Men du har vel sannsynligvis dividere som du kan stille forhold mellom FSB, AGP og PCI! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 MHz, ikke mHz. Stooooor forskjell! Mitt MSI hovedkort støtter AGP/PCI Lock, er et 845PE Max2. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 MHz, ikke mHz. Stooooor forksjell! Mitt MSI hovedkort støtter AGP/PCI Lock, er et 845PE Max2. mhz, Mhz, mHz, mhZ...er vel samma hvordan jeg skriver det?! Tror de/du fatta hva jeg ville fram til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå