Zitrix Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei her har jeg en liten twist til dere alle sammen. Jeg bestilte i dag Adsl Turbo fra Telenor. Sjekket alle prisene på internett før jeg ringte 05000. Så kom jeg i kontakt med en hyglig dame, virkett ikke akuratt som om hun hadde så mye peiling på bredbånd hvis dere skjønner. Uansett så bestilte jeg Adsl Turbo og spurte om hva ALLE kosnadene kom til å være da ble jeg fortalt at Det kunn kom til å koste meg 399 pr måned + rabatt på trådløsruter kun kr 299 Hun glemte altså å nevne linjeleie på kr siden jeg ikke har festelefon og instalasjons kosnader. Jeg spurte hun om alt dette i samtalen, men hun forsikrett meg om at dette ikke var tilfelle. Må inrømme at jeg ble litt skeptisk nå, men hva gjør jeg? Har jeg rett til det "tulbudet" hun ga meg. Eller må jeg føye meg etter telenor når fakturan kommer med linje + + + Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor akkurat Telenor? Men nok om den saken. Linjeleie kommer nok i tillegg, 60 kr/mnd. Installasjonskostnader er det ikke hos Telenor (fri montør), om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Zitrix Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor akkurat Telenor? Men nok om den saken. Jeg valgte Telenor pga at jeg blir da total kunde, og de har altid levere det de lover. Linjeleie kommer nok i tillegg, 60 kr/mnd. Installasjonskostnader er det ikke hos Telenor (fri montør), om jeg ikke tar helt feil. På hjemmesidene til telenor står det at Linjetilkobling for ADSL uten fasttelefon 300,- Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hmm, det kan være. Du har ikke ADSL fra før? De tar ikke gebyr for overgang til de, iallefall. Lenke til kommentar
Zitrix Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Hmm, det kan være. Du har ikke ADSL fra før? De tar ikke gebyr for overgang til de, iallefall. Har ikke adsl instalert i dag, og jeg fortalte selger/kundebehandler dette. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Om kundebehandleren har lovet dette, så skal du få det. Lenke til kommentar
Zitrix Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Sant nok det, men hvordan beviser mann det. Blir lett 1 mot 1 i slike tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå