Gå til innhold

Warhammer Online: Hvor lenge "lagrer" Mythic en ubetalt konto?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å sette hele WAR på vent til etter at jeg er lei WOTLK om ca 6mnd til 1 år. Dette vil gi Mythic tid til å rette opp i en haug med mangler...fra optiomalisere graffikk-motor til å adde mer content.

Men hvor lenge "lagrer" Mythic kontoer som ikke blir betalt? Jeg vil nødig miste min level 19 WH...orker ikke tanken på å levle han opp på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg har ennå ikke hørt om et eneste MMO hvor noen har fått slettet kontoen sin, så jeg vil nok tro du fint kan komme tilbake senere, uansett om det er snakk om måneder eller år.

Da skal du få høre om ett nå :)

Jeg har hørt fra folk jeg kjenner ganske godt som har fått slettet alle characters på kontoen i Final Fantasy XI etter å ikke ha betalt på en god stund (tatt seg pause på alt fra 6 måneder til 1-2 år). Grensen som de garanterer er 3 måneder uten betaling. Det står klart og tydelig. Går man over dette uten å betale kan man ikke være sikker. Dog har jeg selv opplevd og hørt fra mange andre at ting ikke har blitt slettet etter lang tid uten betaling. Så hvordan de oprerer og velger hva som skal slettes vet jeg ikke.

Hvordan det er med WAR og andre spill vet jeg ikke, men FF XI er det eneste store MMORPG jeg har hørt om som ikke tar godt vare på sine kunder/spillere. Å slette en kundes characters som har tatt mange år å spille opp fordi han/hun ikke betaler på 6 måneder er latterlig. Det er en av mange grunner til at jeg sluttet med det spillet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
en level 19 tar jo ikke langt tid og levle opp...

ca 4 -5 uker

selv om du brukte 4-5 uker denne gangen vil det ikke si at du bruker 4-5 uker neste gang du levle opp noen.

Du har no kjørt gjennom zona/ene før og vet hvor alt er. Går mye raskere da. Skal også ikke se vekk fra at de buffer leveling speed en gang i fremtiden. har skjedd før i andre spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...