gamer73 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg vurderer sterkt å sette hele WAR på vent til etter at jeg er lei WOTLK om ca 6mnd til 1 år. Dette vil gi Mythic tid til å rette opp i en haug med mangler...fra optiomalisere graffikk-motor til å adde mer content. Men hvor lenge "lagrer" Mythic kontoer som ikke blir betalt? Jeg vil nødig miste min level 19 WH...orker ikke tanken på å levle han opp på nytt. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har ennå ikke hørt om et eneste MMO hvor noen har fått slettet kontoen sin, så jeg vil nok tro du fint kan komme tilbake senere, uansett om det er snakk om måneder eller år. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Godt å høre:) Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ikke engang gratis MMOer sletter kontoer. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Horizons, nå kalt Istaria: Chronicles of the Gifted sletter karakterer etter 9 mnd mener jeg å huske. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 en level 19 tar jo ikke langt tid og levle opp... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 en level 19 tar jo ikke langt tid og levle opp... ca 4 -5 uker Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg har ennå ikke hørt om et eneste MMO hvor noen har fått slettet kontoen sin, så jeg vil nok tro du fint kan komme tilbake senere, uansett om det er snakk om måneder eller år. Da skal du få høre om ett nå Jeg har hørt fra folk jeg kjenner ganske godt som har fått slettet alle characters på kontoen i Final Fantasy XI etter å ikke ha betalt på en god stund (tatt seg pause på alt fra 6 måneder til 1-2 år). Grensen som de garanterer er 3 måneder uten betaling. Det står klart og tydelig. Går man over dette uten å betale kan man ikke være sikker. Dog har jeg selv opplevd og hørt fra mange andre at ting ikke har blitt slettet etter lang tid uten betaling. Så hvordan de oprerer og velger hva som skal slettes vet jeg ikke. Hvordan det er med WAR og andre spill vet jeg ikke, men FF XI er det eneste store MMORPG jeg har hørt om som ikke tar godt vare på sine kunder/spillere. Å slette en kundes characters som har tatt mange år å spille opp fordi han/hun ikke betaler på 6 måneder er latterlig. Det er en av mange grunner til at jeg sluttet med det spillet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 en level 19 tar jo ikke langt tid og levle opp... ca 4 -5 uker selv om du brukte 4-5 uker denne gangen vil det ikke si at du bruker 4-5 uker neste gang du levle opp noen. Du har no kjørt gjennom zona/ene før og vet hvor alt er. Går mye raskere da. Skal også ikke se vekk fra at de buffer leveling speed en gang i fremtiden. har skjedd før i andre spill. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 en level 19 tar jo ikke langt tid og levle opp... ca 4 -5 uker Tok meg 3 dager å bli level 16 første gang jeg prøvde spillet for en uke siden, så det kommer nok an på hvor mange timer en spiller i løpet av de 4-5 ukene Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har en lvl 21, har vel litt over en dag spillt, (Har spillt mer enn en dag, men tok meg 24-26 timer spilling å levele han opp til den levelen jeg er nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå