Zubeldia Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Min gode gamle Acer TravelMate ser neppe ut til å ta kvelden med det første, dog greier den ei heller å kjøre 3D-modus på FM09. Etter en drøy time med installering og observasjon av den sågar hakkende 2D-visningen kom dilemmaet til meg; enten FM eller sparte penger. Svar: FM. Uansett: Hvilken skal jeg velge, kapellan? Acer Aspire 5920G http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=375571 Fujitsu Siemens Amilo Pa3553 http://www.computercity.no/index.aspx?identifier=NO20429 Multicom Compal JHTxx http://www.multicom.no/SystemConfigurator....6;c:101151;fl:0 Er i første omgang ute etter erfaringer angående MERKENE. Tips? Vink? ... Råd?! Lenke til kommentar
Zubeldia Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Ingen? Lenke til kommentar
Zubeldia Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Ingen? Lenke til kommentar
Zubeldia Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Ingen, altså. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 SLAPP AV FOR F*** ! Folk svarer når de får tid...og slutt med den forbaska bumpinga ! ---- Go Acer... Lenke til kommentar
Zubeldia Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Folk svarer når de får tid... Legger merke til dette. Pinlig innlegg. Lenke til kommentar
netted Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvilket merke har vel ikkeno å si, alle merker har hele fjøla med specs. Det blir en smakssak Er det dette spillet? Football Manager 2009 System Requirements Graphic Card - 128MB Nvidia FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL or better. Hva med denne pc? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=375531 eller denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=392240 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 "Legger merke til dette. Pinlig innlegg. " --------------------------------------------------- Hva er det du maser etter da?? Pinlig innlegg. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) "Legger merke til dette. Pinlig innlegg. "--------------------------------------------------- Hva er det du maser etter da?? Pinlig innlegg. vær snill å se på datoene for de to siste bumpingene. On topic: Merke har faen så mye å si! Det blir som å si at en Lada og en Lamborghini er like bra bare fordi de har samme motor! Noen ting som er forskjellig fra merke til merke: Byggekvalitet Medførgende programvare Tilbehør Design Endret 20. desember 2008 av hardcoregamer93 Lenke til kommentar
netted Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 "Legger merke til dette. Pinlig innlegg. "--------------------------------------------------- Hva er det du maser etter da?? Pinlig innlegg. vær snill å se på datoene for de to siste bumpingene. On topic: Merke har faen så mye å si! Det blir som å si at en Lada og en Lamborghini er like bra bare fordi de har samme motor! Noen ting som er forskjellig fra merke til merke: Byggekvalitet Medførgende programvare Tilbehør Design Kan faen ikke sammenlignes. Ja byggekvalitet har noe å si, og det kan variere innen samme merke blae Men design er en smaksak. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Kan lett samenlignes. Bare se på feks Lenovo, kjedelig og lite forseggjort design. Jeg er helt sikker på at de aller fleste som ser disse bildene ikke vil ha noen som helst tvil om hvilken som ser best ut. Lenovo ASUS EDIT: Alle lenovos askiner er ikke like kjedelige, men denne maskinen har alle hovedtrekkene til Lenovo. Endret 23. desember 2008 av ravii Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Gah, du må ikke vise frem c3000 da, vis fram en thinkpad da, de er jo råkule (selv om ikke så mange deler min mening der) Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Gah, du må ikke vise frem c3000 da, vis fram en thinkpad da, de er jo råkule (selv om ikke så mange deler min mening der) 3000 har jo fått mye skryt i tester for å være en av de penere Lenovoene.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Gah, du må ikke vise frem c3000 da, vis fram en thinkpad da, de er jo råkule (selv om ikke så mange deler min mening der) 3000 har jo fått mye skryt i tester for å være en av de penere Lenovoene.. Hehe, jeg hater den Må også si t bildet av hp-maskinen var grusomt, ser ut som miks av concept art og photoshoppa virkelige bilder. EDIT: Sikle Endret 23. desember 2008 av Flimzes Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Nå da? Lenovo ASUS Endret 23. desember 2008 av ravii Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hehe, syns fortsatt thinkpaden vinner jeg må dog si at hp sine "ringer" som er inngravert er relativt delikate. MEn vi trenger jo ikke ta en smaksdiskusjon her Tynne kanter, et helt rent urørt svart design unntatt musa og ca 2.7cm tykk og 2.4kg er ikke ille for thinkpaden her, ikke når man tar i betraktning at den har en brukbar ytelse for samme oppgaver som nettpcene og er 8 år gammel Endret 24. desember 2008 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå