KoKo_ Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hei. Jeg har brukt Nero "i alle år", men er nå lei av å ha et omfattende program for å utføre få oppgaver. Jeg trenger et enkelt brenneprogram som kan brenne image-filer og DVD-video filer. Jeg bruker i dag Windows Vista Noen tips? Endret 19. november 2008 av KoKo_ Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei! Jeg hadde samme problemet for et halvt års tid siden og fant da Infrarecorder ( http://infrarecorder.org/ ) Det er open source og fungerer helt greit til mitt bruk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) CdBurner Xp er også et greit program. Noen små irritasjonsmomenter når det gjelder å kopiere disker, men ellers har jeg ikke merket noe særlig ulemper. edit: Det er 100% gratis forresten Endret 19. november 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Deepburner er et ganske så greit brenneprogram. ikke noe fancy eller noe sånt. Men en kan lagga iso, brenne iso, cd/dvd det meste egentli www.deepburner.com/ Lenke til kommentar
Eragon Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg bruker alchol 120% (ikke freeware) for å brenne filer på cd/dvd. Veldig enkelt å utføre det.. men den har også mange andre funksjoner, som å lage virtuelle cd-rom på pc-en din, lage img av cd/dvd og litt sånt mn jeg bruker den bare til brenning av iso filer egentlig.. veldig litt å gjøre det. Lenke til kommentar
«Quattro» Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 PowerISO bruker jeg til brenning av image filer. Er veldig lett i bruk, men dette er ikke freeware. Har ikke testet selv med dvd-video filer. Men kan ikke se at det skulle by på noen problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvis du likte Nero slik som det var før vil jeg anbefale deg å sjekke ut Ashampoo Burning Studio..http://www.download.com/Ashampoo-Burning-S...4-10776287.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå