kaaasen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har søkt littegranne rundt, og har overraskende nok ikke funnet noe særlig om FML her på forumet. Er det noen flere enn meg og duda her på forumet som spiller det? Regner vel nesten med at det er det. I såfall, spiller dere på Saunders (som er den "skandinaviske" gameworlden) eller en annen gameworld? Hva mener dere om spillet hittil? Selv synes jeg det er ganske underholdende, og jeg må si jeg er imponert over hva SI har fått ut av konseptet. Har dere funnet ut noe lurt osvosv? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Utrolig at det ikke er mer liv i denne tråden. Jeg tror jeg skal gå til innkjøp av FML, men lurer på om noen kan forteller meg hvor mye det koster pr mnd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Spillet har egentlig fått mye mindre oppmerksomhet enn Fm09. Spennende konsept, meg jeg gidder ikke kjøpe det om det er alt for dyrt i måneden. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dessuten er spillet treigt, kjedelig å dårlig Jeg betatestet det, var ikke imponert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 http://www.play.com/Games/PC/4-/8561700/-/...title&dpr=0 200kr for FM Live, om jeg får med en kompis, så skal jeg bestille. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg spiller i Metgod. 5 plasser ledige i den GW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det er 20 GW'er, starter de på hver sin dag i måneden? Og når en sesong er ferdig, så beholder du samme laget osv, men blir ikke spillerne jævlig fort gamle? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Når sessongen starter avhenger av når GW'en ble åpnet. GW'en min er ny og første sessong startet i går. Det er ca 1 uke hvor GW'en er åpen uten at sessongen har startet hvor du spiller treningskamper, setter sammen laget ditt og unlocker skills. Spillerne blir 1 år eldre pr måned. http://www.footballmanagerlive.com/gameworlds/ Der kan du se launch date, season start og om det er plass i GW'ene. EDIT: Bare til info, om du kjøper det spillet på play.com så følger det med 123 dager. Endret 16. februar 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Følger med 4 måneder på Amazon.co.uk også. Men jeg skal bestille til en kompis også, også vet jeg ikke om pakkene blir sendt hver for seg, slik at de kommer under tollgrensa. Tror kanskje jeg safer til 200kr på Play. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da er to eksemplar av FM Live bestilt. Håper ikke Live har samme bugene som 09. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 er det veldig få norske som spiller dette spillet eller? jeg synes det er kjempekjekt. så jeg anbefaler dette Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har søkt littegranne rundt, og har overraskende nok ikke funnet noe særlig om FML her på forumet. Er det noen flere enn meg og duda her på forumet som spiller det? Regner vel nesten med at det er det. I såfall, spiller dere på Saunders (som er den "skandinaviske" gameworlden) eller en annen gameworld? Hva mener dere om spillet hittil? Selv synes jeg det er ganske underholdende, og jeg må si jeg er imponert over hva SI har fått ut av konseptet. Har dere funnet ut noe lurt osvosv? Spiller du dette enda eller? Visst du gjør det har du vel kanskje merket at det er veldig mange som har gått over til whiteside GW. Jeg spiller på lofthouse, og der er det veldig få igjen nå. Har hørt at de skal prøve å fikse noe så det ikke blir få spillere i hver GW. spiller du på saunders enda? isåfall er den noe aktiv enda eller? er det mange "skandinaviske" folk som spiller der enda? visst det er kunne jeg kanskje tenkt å flytte over der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Subscriptionen min gikk ut i går. Gidder ikke fornye, da jeg ikke har vært pålogget på en måned Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Subscriptionen min gikk ut i går. Gidder ikke fornye, da jeg ikke har vært pålogget på en måned [/quote/] Du må jo forsette nå når det er komt ny update og greier tactic skillsa er jo vekke og nå kan bruke de "bonus poengene" som du har brukt på tactic skills på andre skills istedet:) Driit fett, haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå