Gå til innhold

Førsteinntrykk: LG KC910

Anbefalte innlegg

Tror kanskje jeg går for lillebroren jeg KU990, siden den koster bare usle 2000kr :p Å det er vell "bare" megapixlene som er den store forskjelle på de to? Eller?

En stor fordel med KC910 er at den har WiFi da :)

Er akkurat det jeg vil at mobilen min skal ha å.. Blir vell ikke før etter jul jeg kommer til å handle mobil så.. Kommer vell en eller annen mobil som er billig og bra :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min KC910 ligger på posthuset. Har ligget der i 2 dager nå.. håper og få hentet den før helga... :roll:

Bare satser på at du har hentet den nå.

Vet du om det er norsk språk på den?

Er ikke helt idiot, men jeg har tenkt å bestille fra USA og lurer på om denne da kommer med norsk språk/tastatur/tekst osv...

Lenke til kommentar

Mulig det, men det er fortsatt alt for kostbart å bruke og andre ting som internett og alt dette med 3G...

Derfor er det bra at det er WiFi!

Sitter på et hotell, hjemme, stopp på bensinstasjon osv... alle disse stedene er det stort sett en ruter. Sjekk mailen, surf på nettet eller for de gjerrige "reisende", sjekk hvor veien går videre...

Flott telefon. Har så sinnsykt lyst på den. Eneste jeg HATER med den er at touch-pennen ikke er intergrert i telefonen, men på UTSIDEN i et slags etui. Bare meningsløst. Gjør den heller 4mm bredere, da får dere stappet med tek i den og plass til den lille pennen.

Lenke til kommentar
Min KC910 ligger på posthuset. Har ligget der i 2 dager nå.. håper og få hentet den før helga... :roll:

Bare satser på at du har hentet den nå.

Vet du om det er norsk språk på den?

Er ikke helt idiot, men jeg har tenkt å bestille fra USA og lurer på om denne da kommer med norsk språk/tastatur/tekst osv...

Skal hente telefonen i mårra etter jobb. så da skal du få svar :thumbup:

Lenke til kommentar

Ok, jeg har tenkt til å betille denne telefonen fra USA til en gibort pris: http://www.xmaxproducts.com/lg-kc910-ren910.html

Det jeg lurer på er om dette er så lurt. Jeg tenker da på dette med garanti osv. Om den skulle bli ødelagt har jeg jo ingen å henvende meg til. Eller om den skulle repareres, er det noen som driver KUN med dette eller må det gå gjennom forhandlere som Elkjøp, Telehuset osv. Evt kunne jeg jo forsikre den da. Da får jeg vel erstatningspenger tilbake. Noen som har gjort dette før eller?

Lenke til kommentar
Ok, jeg har tenkt til å betille denne telefonen fra USA til en gibort pris: http://www.xmaxproducts.com/lg-kc910-ren910.html

Det jeg lurer på er om dette er så lurt. Jeg tenker da på dette med garanti osv. Om den skulle bli ødelagt har jeg jo ingen å henvende meg til. Eller om den skulle repareres, er det noen som driver KUN med dette eller må det gå gjennom forhandlere som Elkjøp, Telehuset osv. Evt kunne jeg jo forsikre den da. Da får jeg vel erstatningspenger tilbake. Noen som har gjort dette før eller?

Nå har jeg fått telefonen. Menyene er på norsk ja :thumbup: har også æøå på tastaturet.

Lenke til kommentar
MÅ SKAFFE MEG EN SLIK EN!!!! Den ser så lekker ut!

Zx45 Hva synes du om at pennen ikke er intergrert og funker det greit å IKKE bruke den?

For og si det slik... har ikke brukt pennen enda.. er vell mest for og skrive meldinger med håndskrift og hvis man har for store fingre til og skrive på qwerty... men for meg funker alt til nå utmerket uten pennen.

Endret av Zx45
Lenke til kommentar
Flott telefon. Har så sinnsykt lyst på den. Eneste jeg HATER med den er at touch-pennen ikke er intergrert i telefonen, men på UTSIDEN i et slags etui. Bare meningsløst. Gjør den heller 4mm bredere, da får dere stappet med tek i den og plass til den lille pennen.

Men det så er så bra med tlf`en er at du ikke har bruk for pennen. It`s made for your fingers ^^

Endret av nikjolaos
Lenke til kommentar

Må skaffe meg en.

veldig OT: Jeg ser de har denne på CDON.no til 3600. Jeg har ca 3500 i lomma og to skilte foreldre som begge er villig til å punge ut "rimelig mye" vil jeg si. Noen forslag til hvordan jeg kan finnasiere betalingen?. Teknte at jeg kunne betale ca 1600 og så muttern og fattern 1000 hver?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...