Mafo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vi har nå fått inn LGs monster av en multimediatelefon til testing. Les mer Lenke til kommentar
Tiper Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 YESS! endelig har de fått lg kc910*!!! Håpper det blir en bra test! Mvh T Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ringen rundt kameraet kan ikke brukes til manuellfokus, kun kameralinsen. Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har litt vanskelig for å se hvordan det kan være en "bra ting" at det stikker noe ut på baksiden av en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har litt vanskelig for å se hvordan det kan være en "bra ting" at det stikker noe ut på baksiden av en mobiltelefon. Bedre kamera er en god ting, spesielt når man bare ofrer noen mm. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Visst denne kommer til å ligge under 4000kr kommer jeg ganske så sikkert til å skaffe meg den Synes fronten var veldig stygg med disse firkantete knappene men men.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 At kameralinsen er bygd ut av telefonen tyder på at LG har prioritert mer plass til optikk fremfor en tynn telefon. Noe som er en bra ting. Godt dere forteller mobilfolket at større = bedre når det kommer til kamera og optikk. På samme måte som med mange renspikkede kamera, kan du på KC910 vri på ringen rundt linsen for å veksle mellom automatisk og manuell fokus. Jeg kan ikke huske å ha sett et eneste kamera eller objektiv med den funksjonen. Derimot er det vanlig å ha en bryter på kameraet som veksler mellom manuell eller automatisk fokus. På enkelte Tamron-objektiver kan man også trekke fokusringen innover mot kameraet for å skifte mellom manuell og automatisk fokus. Hvis man vrir på fokusringen på reinspikkede kameraer så fokuserer man manuelt. Fokusering er noe annet enn veksling mellom fokusmetoder. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nydelig telefon må jeg si.. Hadde ikke hatt noe i mot åå hatt en slik. Ser frem til testen. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Visst denne kommer til å ligge under 4000kr kommer jeg ganske så sikkert til å skaffe meg den Synes fronten var veldig stygg med disse firkantete knappene men men.. Den ligger rundt 4300 nå Lenke til kommentar
tinavif Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Visst denne kommer til å ligge under 4000kr kommer jeg ganske så sikkert til å skaffe meg den Synes fronten var veldig stygg med disse firkantete knappene men men.. Hvis du sjekker prisguiden hos amobil, så kan du se at telefonen koster 3639kr hos CDON Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg synes menysystemet er stygt, slitsomt å navigere. Klønete å drive å snu på hjulet rundt linsa.. Jeg snakker om KU990. Regner med at denne blir i samme greia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Ser fin ut denne. Har hatt KU990 en god stund nå, og er relativt fornøyd, så kanskje jeg går over til denne om ikke så alt for lenge. Jeg snakker om KU990. Regner med at denne blir i samme greia. Hvor ofte bruker du det hjulet? Jeg bruker det nesten aldri, kun når jeg skal justere volumet eller zoome når jeg tar bilder (noe som jeg ikke gjør ofte). Godt dere forteller mobilfolket at større = bedre når det kommer til kamera og optikk. Men ikke så mange produsenter som skjønner det (her til lands hvertfall). Denne er vel snart to år gammel: Endret 19. november 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg synes menysystemet er stygt, slitsomt å navigere. Klønete å drive å snu på hjulet rundt linsa.. Jeg snakker om KU990. Regner med at denne blir i samme greia. Bare klønete dersom du ikke trenger å skifte mellom manuell og automatisk fokus. Trenger man å skifte så er det mer klønete å navigere i menyer for å gjøre det samme. Øyvind: Kameraet i Anycall-telefonen overgår nok med klar margin alle mobilkameraer av den typen som er på størrelse med en sukkerbit. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvor kan man få den anycall mobilen Lenke til kommentar
tjn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 CDON sa de ikke hadde flere på lager men skulle få inn fortløpende.. Nå står dato på siden deres 17.01.2009.. Jeg orket ikke å vente så lenge, så jeg bestillte fra Megastore for 3873,- Lenke til kommentar
runela Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Min KC910 ligger på posthuset. Har ligget der i 2 dager nå.. håper og få hentet den før helga... Lenke til kommentar
amyk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det må være en bug i T9 ordlista på min KC910, når jeg skriver med nummertastaturet greier den tydeligvis ikke overgangen fra stor forbokstav til små bokstaver.. Flere som har merket det samme? Jeg har prøvd med noen andre språk og da går det helt fint. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) menysystemer funker helt fint...lettere en enn del andre trykkskjermmobiler, og overlegent de uten trykkskjerm. Håper den har gode snarveier, som kan tilpasses på skrivebordet, og en notat blokk. Da blir den konge, i stil med den gamle ! Endret 19. november 2008 av Simonfur Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tror kanskje jeg går for lillebroren jeg KU990, siden den koster bare usle 2000kr Å det er vell "bare" megapixlene som er den store forskjelle på de to? Eller? Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tror kanskje jeg går for lillebroren jeg KU990, siden den koster bare usle 2000kr Å det er vell "bare" megapixlene som er den store forskjelle på de to? Eller? En stor fordel med KC910 er at den har WiFi da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg