Gjest Hjelp til første neste trekk. Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg trenger hjelp. Jeg møtte en jente for en stund siden, jeg tok meg av henne og fulgte henne hjem når alle vennene hennes ble borte, og det endte i en klem som var det eneste jeg forventet. Jeg møtte henne igjen på en annen fest 3-4 uker etterpå, hun var veldig pågående. Ikke pågående som de fleste her tenker, men jenter er ganske lette å lese og jeg sitter med en del erfaring;). Vi endte opp i sofaen og klinte i en time. Hadde ikke forventet det i det hele tatt, men det kysset sitter klint fast i hodet mitt. Har hørt om kyssing for å teste om det er noe der, men har aldri trodd noe på det, men ser visst ut som det stemmer alikevel. Møtte henne igjen et par helger etter det, hun så en del på meg, men var kjapp vekk når jeg så tilbake. Vi snakket litt sammen, men sammen med andre venner. Jeg fulgte henne nok en gang hjem, og denne gangen var det langt. Hun snakket mye og jeg var en god lytter. Kom hjem til henne og det endte i en klem og hun sa det var hyggelig og bli bedre kjent med meg. Problemet mitt nå er at dette er en jente jeg kanskje møter hver 3 uke, og da har jeg veldig lite styring på hvordan det blir. Jeg må gjøre noe nå, hvis ikke blir det bare glemt, men hva skal jeg gjøre?. Spørre henne om hun vil se en film eller vorse sammen er jo det safeste, men jeg har ett hus som da krever at jeg er alene hjemme, og det er jeg ikke til helgen. Kino er bare ekstremt kleint, og kan fort gå galt. Så hva gjør jeg? Hadde vært veldig flott med en jentes syn på saken, og hva hun hadde ønsket i situasjonen. Det eneste som holder meg tilbake på å gjøre noe er at jeg vet så lite om henne at det kan bli vanskelig å komme skikkelig inn i det hvis vi skal være alene.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tittelen skulle selfølgelig bare være "hjelp til neste trekk" Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vel, kino er ikke et alternativ for deg, good Huset for deg selv er visst vanskelig, så...Spise middag ut en plass? vet ikke hvor stort det er der du bor så...gå en tur sammen bare for å prate osv Burde ikke være noe vanskelig å spørre henne om det, men ikke gjør det i fylla, ring henne, send melding etc hvis du har nummeret naturligvis Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skaff deg nummeret, avtal å møte henne alene en eller annen gang, et eller annet sted. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kom hjem til henne og det endte i en klem og hun sa det var hyggelig og bli bedre kjent med meg. Så hva gjør jeg? Hadde vært veldig flott med en jentes syn på saken, og hva hun hadde ønsket i situasjonen. Det eneste som holder meg tilbake på å gjøre noe er at jeg vet så lite om henne at det kan bli vanskelig å komme skikkelig inn i det hvis vi skal være alene.. Finn på noe med henne!! Ring/avtal noe, et eller annet burde du klare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå