Nidaroo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg holder ATM med å ruste opp i det gamle 1 veis hjemme"kino anlegget" mitt, og skal derfor kjøpe meg et helt splitter nytt, egentlig mer eller mindre komponenter fra Pioneer. Ser at det er nye receivere fra Pioner LX-serien, og er ganske keen på en sånn. Men kan være litt i dyreste laget hvis de ligger oppimot 15 lapper. Jeg har tenkt å kjøpe 5.1 system, og tenkte i all hoved sak råd fra andre med gode forsterkere. Da mener jeg forsterkere som i ettertid også kan kunne dra andre høyttalere ved evt, nytt kjøp av høyttalere. Helst tenker jeg på receiver fra Pioneer. Og prisen sånn for forsterker kan igrunn variere litt, spørs egentlig på typen. Men om det er en god forsterker til 5-6 tusen kjøper jeg den meget gjerne. Så er det noen som har erfaring med LX-serien? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Ingen som har noe å si på LX? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Yamaha og Onkyo har gode modeller i det prissegmentet du er i. Med disse merkene er det vanskelig å gå feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå