Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er tross alt stein, saks, papir.

Joda, men Ueland er sjefen ;)

 

Pfft, skremmer ikke meg med den sorte kofferten sin med de to røde knappene merket "slå av forumet" og "innfør gulostgalskap".

 

Ueland er bare forvirret grunnet for mye eksponering av Oslo. De fleste jeg kjenner til fra Stavanger sier hvitost. Sikkert resten av familien til Ueland også.

 

Ueland er også pirkete når det kommer til Pizza. Dette lover ikke godt, hans image har begynt å rase som resultat av sin gulostmani. Dette er vår versjon av Boris Jeltsin :ninja:

Lenke til kommentar
Det er flere som sier hvitost. Grunnen til at dere gulostinger leder, er fordi dere registrerer flere kontoer per person, bare for å få mulighet til å stemme dobbelt. :yes:

Og du vet hvordan dette funker fordi... :ph34r:

Det har seg slik at jeg har hacka meg inn på flere gulostingers PCer, og har nå sett på hva de bedriver. Der så jeg at flere gulostinger holdt til på en IRC-kanal for koordinasjon av slike ting.

 

Forbausende mange gulostinger som trengte hjelp til å lage nye kontoer, forresten, de er jo ikke så smarte de gulostingene. Å registrere en konto til, er jo ikke i utgangspunktet teknisk vanskelig ;)

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Du hacket deg inn på IRC kanalen for å lære deg ossen å kordinere brukere du? :ph34r:

Nei, jeg hacka meg innpå flere gulostingers PCer for å lære om deres tankegang, da jeg tilfeldigvis så at alle var inne på en felles IRC-kanal, der de koordinerer opprettelse av flere brukere. Jeg har god nok teknisk kompetanse til å få til slikt sjøl, men jeg bruker ikke slike feige metoder, slik som gulostingene gjør.

 

Faktisk så har jeg altid bare sakkt : ost til den orginale gulosten :)

 

Til angre bruker jeg hele navnet altså : brunost og ridderost

Hæ? Du angrer på at du du bruker det fulle navnet? Forstod ikke den, jeg :(

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Du hacket deg inn på IRC kanalen for å lære deg ossen å kordinere brukere du? :ph34r:

Nei, jeg hacka meg innpå flere gulostingers PCer for å lære om deres tankegang, da jeg tilfeldigvis så at alle var inne på en felles IRC-kanal, der de koordinerer opprettelse av flere brukere.

 

Faktisk så har jeg altid bare sakkt : ost til den orginale gulosten :)

 

Til angre bruker jeg hele navnet altså : brunost og ridderost

Hæ? Du angrer på at du du bruker det fulle navnet? Forstod ikke den, jeg :(

 

Snakker vi at hvitostingene går tom for argumenter? Gulost er best.

Endret av Hans-O
Lenke til kommentar
Du hacket deg inn på IRC kanalen for å lære deg ossen å kordinere brukere du? :ph34r:

Nei, jeg hacka meg innpå flere gulostingers PCer for å lære om deres tankegang, da jeg tilfeldigvis så at alle var inne på en felles IRC-kanal, der de koordinerer opprettelse av flere brukere.

 

Faktisk så har jeg altid bare sakkt : ost til den orginale gulosten :)

 

Til angre bruker jeg hele navnet altså : brunost og ridderost

Hæ? Du angrer på at du du bruker det fulle navnet? Forstod ikke den, jeg :(

 

Snakker vi at hvitostingene går tom for argumenter? Gulost er best.

Snakker vi at hvitostingene ikke er veldig smarte som ikke ser den enkle trykkfeilen? Gulost er riktig.

Skal du ha hvitost skal du ha Brie o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...