Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Effekten av å bo så nær svenskegrensen er å være opphengt i gult. Snart skal de vel ha gulfargen inn i flagget også, for å erstatte den hvite. Jeg aner en konspirasjon, spesielt siden det er registrert så mange svenske IP'er i denne avstemningen.

 

Du burde jo ha oversikt over IPene ja, med tanke på at du sannsynligvis har vært inne og redigert avstemmingen allerede.

Lenke til kommentar
Effekten av å bo så nær svenskegrensen er å være opphengt i gult. Snart skal de vel ha gulfargen inn i flagget også, for å erstatte den hvite. Jeg aner en konspirasjon, spesielt siden det er registrert så mange svenske IP'er i denne avstemningen.
Jeg registrerer at hvitostingene fortsetter å spille på fremmedfrykt og rasisme. Til dette har jeg bare et svar:

JA TIL ET FARGERIKT OSTESKAP!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Feta_Greece_2.jpg

Det der kvalifiserer ikke som ost! Ser ut som en glavabit. Nei, vent glava er jo GUL! Hvorfor heter det "Jul i Blåfjell"? Fordi det er blått! Nettopp derfor heter det GULost. ;)

 

Forøvrig tror jeg flere folk burde se her.

 

Fornuften må som alltid seire. Og nå skal jeg legge meg i den visshet. :)

Der er vi enig.

Lenke til kommentar
Effekten av å bo så nær svenskegrensen er å være opphengt i gult. Snart skal de vel ha gulfargen inn i flagget også, for å erstatte den hvite. Jeg aner en konspirasjon, spesielt siden det er registrert så mange svenske IP'er i denne avstemningen.

 

Du burde jo ha oversikt over IPene ja, med tanke på at du sannsynligvis har vært inne og redigert avstemmingen allerede.

 

Nah, eneste registrerte endring gjort i pollen er fra ... deg.

 

Busted.

Lenke til kommentar

Selv sier jeg hvitost (eller faktisk sier jeg kvitost, men det har ingenting med saken å gjøre). Men jeg respekterer og forstår de som sier gulost også, for det er faktisk en grunn til at det er såpass delte meninger om denne saken. Nemlig det faktum at osten verken er HVIT eller GUL. Den er noe ganske så midt i mellom. Så hvorfor kan ikke alle bare være venner og godta at begge sider og ingen har rett. :)

 

post-28048-1227227650_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Effekten av å bo så nær svenskegrensen er å være opphengt i gult. Snart skal de vel ha gulfargen inn i flagget også, for å erstatte den hvite. Jeg aner en konspirasjon, spesielt siden det er registrert så mange svenske IP'er i denne avstemningen.

 

Du burde jo ha oversikt over IPene ja, med tanke på at du sannsynligvis har vært inne og redigert avstemmingen allerede.

 

Nah, eneste registrerte endring gjort i pollen er fra ... deg.

 

Busted.

Som forventa er det berre juks og fanteri frå gulostingene, ikkje overraskande.

 

Play fair or don't play at all.

 

Til alle gulostinger: Fargekortet er brukt opp for 3 sider sidan, argumentet er motbevist, kom med noko nytt eller gje opp. Dette er tarvelig og må være litt flaut for den gule sida.

Lenke til kommentar
Som forventa er det berre juks og fanteri frå gulostingene, ikkje overraskande.

 

Play fair or don't play at all.

 

Til alle gulostinger: Fargekortet er brukt opp for 3 sider sidan, argumentet er motbevist, kom med noko nytt eller gje opp. Dette er tarvelig og må være litt flaut for den gule sida.

Hva er hvitostingenes motsvar til fargekortet? At dere ikke godtar det?

Lenke til kommentar
Som forventa er det berre juks og fanteri frå gulostingene, ikkje overraskande.

 

Play fair or don't play at all.

 

Til alle gulostinger: Fargekortet er brukt opp for 3 sider sidan, argumentet er motbevist, kom med noko nytt eller gje opp. Dette er tarvelig og må være litt flaut for den gule sida.

Hva er hvitostingenes motsvar til fargekortet? At dere ikke godtar det?

Gulrot, kvite mennesker, svarte mennesker for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...