Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet det har vært slik lenge nå, men hvorfor leder gulingene? Har faktisk aldri hørt noen sagt gulost uten å refere til osten fra 'Synnøve' som heter Gulost.

Hørt? hører dere hvitostinger ting som folk skriver? Man leser og skriver her, ikke hører.

 

Har han sagt noe om det som blir skrevet her da? Han skrev bare at han aldri har hørt noen si gulost.

Er selvsagt bare dere gulostinger som tror all kommunikasjon bare begrenser seg til det som blir skrevet på et forum.

Lenke til kommentar
Vet det har vært slik lenge nå, men hvorfor leder gulingene? Har faktisk aldri hørt noen sagt gulost uten å refere til osten fra 'Synnøve' som heter Gulost.

Hørt? hører dere hvitostinger ting som folk skriver? Man leser og skriver her, ikke hører.

 

Har han sagt noe om det som blir skrevet her da? Han skrev bare at han aldri har hørt noen si gulost.

Er selvsagt bare dere gulostinger som tror all kommunikasjon bare begrenser seg til det som blir skrevet på et forum.

Nå er du bare dum, for han sier jo "Har faktisk aldri hørt noen sagt gulost uten å refere til osten fra 'Synnøve' som heter Gulost." (noe som har blitt tatt opp her på forumet). Det er helt klart og tydelig at han snakker om forumet, ikke IRL.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri møtt noen som sier hvitost, og stakkers den første hvitostingen jeg møter, da jeg kommer til å lage gulost av han
Haha.
Jeg lo.. :wee:

^^ Levende bevis på at gulostinger ikke eiger humor. ;)

Var det et forsøk på humor fra din side? Kan ikke si at jeg la merke til den.

det beviser vel poenget hans? ;)

 

hvitost :w00t:

Lenke til kommentar

Gulrot.jpg

Er dere seriøst blinde? Er den oransje eller gul?

 

1633_2005-0218.jpg

Er dere seriøst blinde? Er dette en grønnsak eller en multifargesak?

 

Hvitvinsglass-175b.jpg

Er dere seriøst blinde? Er dette hvitvin eller blankvin?

 

(dere tar poenget)

 

(## Melding fra moderator: Jeg håper du tar poenget, caps lock bruk er fjernet :) ##)

Endret av TSP
Fjernet overdreven bruk av caps lock og overdreven bruk av tegnsetting.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...