Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda en bruker er gått over i hvitostingenes rekker! Behold! *Trommevirvel* L4R5 med innlegg hvor han sverger, på sin mors graf, å kun si hvitost heretter. *Jubelbrøl fra hvitostingenes rekker som har fått en mektig OT-bruker i sine rekker*.

 

Som jeg nevnte i tråden, jeg tviler på at L4r5 sin mor er død, så det var nok bare et av de mange skitne triksene gulostinger liker å henge seg på. Husk, min unge padawan, at du snakker om Sith når du snakker om gulostinger (evt. unge Anakiner som er blitt lurt av Sith-lord uten å vite om det). Vær alltid skeptisk og alltid mistenksom når de taler, do not go over to the dark side of the force.

 

The force is with us. Som Yoda sier det: Much to learn gulostinger have.

Lenke til kommentar
Enda en bruker er gått over i hvitostingenes rekker! Behold! *Trommevirvel* L4R5 med innlegg hvor han sverger, på sin mors graf, å kun si hvitost heretter. *Jubelbrøl fra hvitostingenes rekker som har fått en mektig OT-bruker i sine rekker*.

 

Som jeg nevnte i tråden, jeg tviler på at L4r5 sin mor er død, så det var nok bare et av de mange skitne triksene gulostinger liker å henge seg på. Husk, min unge padawan, at du snakker om Sith når du snakker om gulostinger (evt. unge Anakiner som er blitt lurt av Sith-lord uten å vite om det). Vær alltid skeptisk og alltid mistenksom når de taler, do not go over to the dark side of the force.

 

The force is with us. Som Yoda sier det: Much to learn gulostinger have.

Dessuten kom han med et innlegg senere hvor det stod "DET HETER GULOST!!!" så det.. :)

 

Nå er jeg lei dere hvitostinger, på tide å bli kvitt dere en gang for alle, 5000 busser står klare til å frakte dere alle til en fabrikk der vi skal lage grise for av dere alle, om 2 uker vil det ikke være en hvitosting igjen i landet, den endelige løsningen på hvitosting spørsmålet

lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...