Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og ei gulrot heter vel kanskje oransjerot?

Gulost er da enklere å si enn hvitost. Samme som gulrot er lettere å si enn oransjerot. Det er da for all del logisk. Men tro du meg, fant de på et annet navn på gulrot, skulle jeg støtta det for alle penga! Problemet når vi går over på ditt forslag er: hvor går grensa? Skal poteter bli brunrot og jordbær bli rødlitentingmedprikkerpå?

Samme her :D

Kvitost kom først, gulost er noko dei primitive kalte kvitosten sidan den vart lettare å kjenne igjen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Kvitost kom først

Ahh, gulost er et nytt evolusjonstrinn. Brikkene faller på plass.

At det er et nytt evolusjonstrinn betyr ikke at det er et evolusjonstrinn oppover på evolusjonsstigen. I dette tilfellet vil all seriøs forskning tilsi at dette er mutasjon som startet på det østligste østland, og som dessverre bredte seg utover. Derfor er det hos de rammede et skritt ned på evolusjonsstigen, og vi vil kanskje ende opp med en inndeling av mennesket slik vi har sett flere ganger før (jfr. Homo Sapiens Sapiens og Homo Sapiens Neanderthalensis).

 

Heldigvis er stamcelleforskningen snart så langt at man kan fjerne dette defekte genet og erstatte det med et friskt gen.

 

At enkelte blant Gulostfascistene bekymrer seg over lange og fyldige appeller viser kun deres frykt mot det skrevne ord, og snart vil nok moderatorer bestikkes slik at Gulostfascistene kan fjerne en trussel mot deres taskenspiller-regime.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått en avsløring om at Hvit Valgallianse har infiltrert forumet og poster under falske dekknavn for å prøve å få overbevist om at deres fundementalistiske ostesyn også blir adoptert av oss siviliserte. Jeg oppfordrer på det sterkeste til videre kamp mot denne undertrykkelsen. Det er en fare for vårt levesett om deres påstand om at gulost egentlig heter hvitost skulle få gjennomslag. Det er avslørt planer om statskupp. Videre har jeg fått ubekreftede rapporter om at flere høyt profilerte moderatorer og administratorer (nevner ikke navn, men det rimer på Skotten og Deph) har mottatt bestikkelser for å igjen manipulere pollen i hvitostenes favør. Slik det visstnok også skjedde i forrige ostevalgomgang.

 

Reis eder, kamerater! Ikke la denne skampletten i vår forumhistorie gjenta seg! VI VIL ALDRI GLEMME!

 

Gulost til folket!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

GULOSTINGENE FARER MED LØGN OG FANTERI!

 

Topper blant Gulostfascistene har nå begynt en ny kampanje der de forsøker å gulne Hvitostingenes kampanje ved å anklage respekterte Hvitostinger for å manipulere. Dette er løgn og fanteri, noe som ble bevist ved sluttstadier av ostevalget. Heldigvis seiret rettferdigheten og sannheten, og Gulostfascistene skulle derfor innse nederlaget. Dessverre skjedde ikke dette, og den nye mobiliseringen satser på å spre falske rykter om det styrende ordet og dens modige forsvarere, noe som blant forhendværende Gulostfascister høres ut som en sannhet.

 

Når landet er styrt av en stødig hånd som skaffer folket dens daglige hvitost, så vil det alltid komme noen som vil skape kaos. Disse anarkistiske tankene kan vi ikke la seg forplante i samfunnet. Den beste måten for å omvende en Gulostfascist er ved sunn fornuft, men vær forsiktig, de har vist seg som lurendreiere og ekstremister før!

 

Nå må derimot ledelsen i Hvitoststyret, i Hvitostens hovestad Bergen, få vite om kampen mot Gulostfascistene vi fører her i øst. Jeg har selv meldt meg frivillig for å dra på denne ferden, og derfor vil kampen føres fra hovedkvarteret!

 

Hold moralen oppe! Gulostfascistene er snart bekjempet!

 

HVITOSTEN VIL SEIRE!

Endret av khalif_of_kalif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
GULOSTINGENE FARER MED LØGN OG FANTERI!

 

Topper blant Gulostfascistene har nå begynt en ny kampanje der de forsøker å gulne Hvitostingenes kampanje ved å anklage respekterte Hvitostinger for å manipulere. Dette er løgn og fanteri, noe som ble bevist ved sluttstadier av ostevalget. Heldigvis seiret rettferdigheten og sannheten, og Gulostfascistene skulle derfor innse nederlaget. Dessverre skjedde ikke dette, og den nye mobiliseringen satser på å spre falske rykter om det styrende ordet og dens modige forsvarere, noe som blant forhendværende Gulostfascister høres ut som en sannhet.

 

Når landet er styrt av en stødig hånd som skaffer folket dens daglige hvitost, så vil det alltid komme noen som vil skape kaos. Disse anarkistiske tankene kan vi ikke la seg forplante i samfunnet. Den beste måten for å omvende en Gulostfascist er ved sunn fornuft, men vær forsiktig, de har vist seg som lurendreiere og ekstremister før!

 

Nå må derimot ledelsen i Hvitoststyret, i Hvitostens hovestad Bergen, få vite om kampen mot Gulostfascistene vi fører her i øst. Jeg har selv meldt meg frivillig for å dra på denne ferden, og derfor vil kampen føres fra hovedkvarteret!

 

Hold moralen oppe! Gulostfascistene er snart bekjempet!

 

HVITOSTEN VIL SEIRE!

:thumbup: Sånn skal det være!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...