Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du burde ikke være så lett for å underkaste deg autoriteter, betyr det at jøder faktisk er parasitter fordi autoriteter i Tyskland sa det en gang? Skremmende tankeganger hos dere hvitostinger. Ytterst skremmende.

Ingen grunn til bekymring, jeg overveier og modererer mine syn ved å også ta med i betraktning informasjon fra Det Norske Akademi for Sprog og Litteratur, Noregs mållag og Riksmålsforbundet.

Lenke til kommentar
Det var vel ikke han som fant det på, mener det var flere i tråden her på den tiden som ville ha en dato, slik at vi kunne ha en vinner og en taper.

 

Det ble nevnt og derfor skrev jeg innlegget 1. desember om at tråden ikke vil bli stengt. Det blir å nekte folk å diskutere denne hellige sak. Derfor opprettet vi også denne nye tråden, fordi den gamle (til tross for hvitostseier) aldri burde vært stengt. :)

 

At enkelte så strømmer til og ønsker denne også stengt er dobbeltmoralistisk. Det er takken for at vi startet en ny tråd altså. Hva er det gulostingene er så redde for..?

 

Gulosten har for ordens skyld økt ledelsen siden den famøse prøve-stengingen ble fjernet. So ya'all better quit your whining.

Lenke til kommentar
Spørsmålet er "sier du hvitost eller gulost?". Han svarer på spørsmålet ved at han sier at han sier gulost .

Hva slags medisiner du bruker eller om du har mentale svekkelser er vel et annet spørsmål :)

Det er stor forskjell på "gulost" og "gul ost", akkurat som det er med "rødgrøt" og "rød grøt".

 

Og hva er poenget med å antyde at noen er "mentalt svekket" bare fordi de er flinkere i norsk enn deg? Slår ikke det tilbake på deg selv?

Nei, faktisk ikke. Jeg tar i betrakting til at GUL ost var en skrivefeil, og han mente Gulost.

Lenke til kommentar
Wall of text is old. Old does not count.

Det er bare gulostinger som ikke er villig til å akseptere fakta.

 

Skal vi liksom glemme hele historien vår opp til 2009, bare fordi den er "gammel" og du mener den ikke er relevant?

 

Jeg vil si at all dokumentasjon på fakta, slik som den artikkelen er, er gyldig.

 

Det heter derfor hvitost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...