Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Synnøve Finden er gulostingenes beste argument, så har dere tapt, for det har blitt knust så mange ganger allerede, og dessuten er ikke osten noe god en gang. Så det kan gjerne være en gulost for alt jeg bryr meg.

 

Hahah at den er er god eller ikke, har ingenting med saken og gjøre. Den smaker shit ja, men det står GULOST på pakkningen :p Ååh så moro dette her..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Gulost. Alle andre her rundt sier Hvitost, så.. :/

 

Neinei, vi er mange gulostiner også! Right people? Men bra du stemmer gulost :D

Det er bra. ;)

 

Gulost. Alle andre her rundt sier Hvitost, så.. :/

Jeg skal sende torpedoen min etter deg.

:cry:

Lenke til kommentar
Det at Dotten er hvitosting, og lar tråden stå åpen når gulost vant på en forhåndsannonsert avslutsningstid er jo ikke noe mindre enn suspekt. Ville vi fått samme behandling om det var hvitost som hadde ledelsen? Jeg gjetter på nei.

 

Som nevnt tidligere i tråden, den forblir åpen selv når hvitostingene tar ledelsen. Og så minnes jeg en MSN-samtale mellom meg og deg hvor vi begge var enig i at det var for dumt at en slik diskusjon som dette var stengt, noe som gjorde at en ny tråd ble startet. At du plutselig fant på å sette en dato, selv etter det her i tråden (1.desember) ble påpekt at tråden aldri ville bli stengt får stå for din egen regning. Da nytter det ikke komme fire uker senere og whine :wee:

 

Vi kan ikke sensurere en diskusjon rundt hva man sier. Dette er ikke Russland eller Kina, det er Diskusjon.no. At du mente det var galt å stemme den forrige avstemningen (noe jeg som hvitosting var fullstendig enig i), men nå ønske å stenge denne vitner om en forferdelig gul dobbeltmoral.

 

 

Det var vel ikke han som fant det på, mener det var flere i tråden her på den tiden som ville ha en dato, slik at vi kunne ha en vinner og en taper.

Lenke til kommentar
Jeg sier GUL ost.

Hva har det med saken å gjøre? En "hvitost" kan godt være en "gul ost", spørsmålet er hva du kaller "osteslag som framstilles ved at fettet og proteinet i ystemelka blir felt ut".

Spørsmålet er "sier du hvitost eller gulost?". Han svarer på spørsmålet ved at han sier at han sier gulost .

Hva slags medisiner du bruker eller om du har mentale svekkelser er vel et annet spørsmål :)

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Spørsmålet er "sier du hvitost eller gulost?". Han svarer på spørsmålet ved at han sier at han sier gulost .

Hva slags medisiner du bruker eller om du har mentale svekkelser er vel et annet spørsmål :)

Det er stor forskjell på "gulost" og "gul ost", akkurat som det er med "rødgrøt" og "rød grøt".

 

Og hva er poenget med å antyde at noen er "mentalt svekket" bare fordi de er flinkere i norsk enn deg? Slår ikke det tilbake på deg selv?

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...