Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare benytte trådens plutselige reåpning, og denne vakre, hvite julenatten til å gratulere gulostingene med seieren. Det var vel fortjent, etter tapet sist. Og som kvitosting er jeg bare godt fornøyd med at gulostingene ihvertfall ikke fikk over 50%. Siden "annet" på ingen måte kan sies å telle for noe som helst i en gulost vs hvitost-diskusjon, så har ikke gulostingene et rent flertall.

 

Så ønsker jeg alle en riktig god jul videre. Måtte hvitostingene få en hvit jul, og gulostingene....ja det er ikke så farlig egentlig.

Lenke til kommentar

Denne tråden kan ikke stenges før den har fått minst like mange stemmer som forrige gang, 2037 stemmer. Først da er avstemmingen kanskje representativ nok. :thumbup:

 

Foreløpelig er dette en innholdsannsvarlig og en brukermoderator mot en brukermoderator. :)

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Det at Dotten er hvitosting, og lar tråden stå åpen når gulost vant på en forhåndsannonsert avslutsningstid er jo ikke noe mindre enn suspekt. Ville vi fått samme behandling om det var hvitost som hadde ledelsen? Jeg gjetter på nei.

 

Som nevnt tidligere i tråden, den forblir åpen selv når hvitostingene tar ledelsen. Og så minnes jeg en MSN-samtale mellom meg og deg hvor vi begge var enig i at det var for dumt at en slik diskusjon som dette var stengt, noe som gjorde at en ny tråd ble startet. At du plutselig fant på å sette en dato, selv etter det her i tråden (1.desember) ble påpekt at tråden aldri ville bli stengt får stå for din egen regning. Da nytter det ikke komme fire uker senere og whine :wee:

 

Vi kan ikke sensurere en diskusjon rundt hva man sier. Dette er ikke Russland eller Kina, det er Diskusjon.no. At du mente det var galt å stemme den forrige avstemningen (noe jeg som hvitosting var fullstendig enig i), men nå ønske å stenge denne vitner om en forferdelig gul dobbeltmoral.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...