Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!

Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

1. 1. Velg din:

• Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne diskusjonen er universelt viktig og følgelig en som ikke bare kan stenges av. Slik sensurkåthet vil vi ikke ha noe av.

Så som øverste autoritet her på forumet kommer du til å la dden stå åpen til du får vilja di igjennom? Korrupsjon kaller vi slikt!

Lenke til kommentar
Denne diskusjonen er universelt viktig og følgelig en som ikke bare kan stenges av. Slik sensurkåthet vil vi ikke ha noe av.

Så som øverste autoritet her på forumet kommer du til å la dden stå åpen til du får vilja di igjennom? Korrupsjon kaller vi slikt!

Den blir ståene åpen helt til den dagen Internett dør eller noen klarer å overvinne ninja Ueland og stjeler serverne våre. Uavhengig av hvem som leder. Dette er tross alt snakk om ost og ikke en diskusjon som bare kan stenges av. Slikt er et hån mot det frie ord!

Fredrik kan ta seg en bolle da min pondus fint skviser den lille autoriteten han tror han har. :)

Lenke til kommentar
Gulostinger, ingen grunn til å bekymre seg. Dotten er tøffel, og har leggetider, så når madammen hans roper han til sengs tar vi seieren.

Jeg kan fint endre tittelen din fra brukermoderator til hvitosting :)

Du har makten, men ikke ballene. He, he, he!

Lenke til kommentar
Gulostinger, ingen grunn til å bekymre seg. Dotten er tøffel, og har leggetider, så når madammen hans roper han til sengs tar vi seieren.

Jeg kan fint endre tittelen din fra brukermoderator til hvitosting :)

Do it, do it, do it, do it, do it, do it!

Eg tar martyravgangen og slår eit slag for kvitosten ved å tillate ein endring i min medlemstittel til "Kvitosting" så fredrik ikkje går heilt av k....osteskaftet. Haha, I made funneh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...