Gå til innhold

Sier du gulost eller hvitost? V2.0!


Fredrik

Gulost eller hvitost?  

1 501 stemmer

  1. 1. Velg din:

    • Gulost
      719
    • Hvitost/kvitost
      729
    • Annet
      55

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, her er det ikke snakk om liv eller død - det er viktigere enn som så.

So? Skal jeg bare gå inn her, her og her og fortelle at disksjonene deres er ubetydelige fordi jeg ikke bryr meg?

 

Og Zeph, gulrøtter har gult i seg, oransje har gult i seg. Hvitt har ikke gult i seg. Derfor heter det ikke kvitost, og derfor heter det gulrøtter.

Lenke til kommentar

I Afrika slåss de på etniske skillelinjer, i midtøsten på religiøse skillelinjer. I Norge, er våre verste skillelinjer langs osteaksen.

 

Det tar ikke lang tid før man får ett parti forbeholdt hvitostinger, fascistiske jævler som ønsker å rasere samfunnet og kjeppjage gulostinger. Vi må holde oss samlet og kjempe for hva som er riktig, menneskerettigheter, OG GULOST!

Lenke til kommentar
I Afrika slåss de på etniske skillelinjer, i midtøsten på religiøse skillelinjer. I Norge, er våre verste skillelinjer langs osteaksen.

 

Det tar ikke lang tid før man får ett parti forbeholdt hvitostinger, fascistiske jævler som ønsker å rasere samfunnet og kjeppjage gulostinger. Vi må holde oss samlet og kjempe for hva som er riktig, menneskerettigheter, OG GULOST!

 

all hail the new emperor of Norway :!:

 

Jeg sier gulost

Endret av Sniper_Elite
Lenke til kommentar
Hvem fant på navnet hvitost?

en fargeblind gubbe på slutten av 1800-tallet?

 

Sikkert en som har sett litt flere oster enn de som ikke kjøper annet enn rullebåndsproduktene (Norvegia, first price ost og Synnøve), lever på grandiosa, ikke vet navnet på en eneste vin og drikker den billigste ølen de finner i butikken.

 

De litt mer bevandrede og kunnskapsrike vet om de forskjellige fargene osten kommer i. Det er aldri for sent å lære noe nytt, selv for en gulosting :)

 

Oh you just crossed the line!

 

 

Jeg ser hvitostingene har halt innpå litt, men det holdt dessverre ikke til seier, for avstemmingen stopper nemlig akkurat nå. Gratulerer med seieren, gulostinger!

 

 

Eventuelle klager kan sendes på PM.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Tror det burde nevnes i første post når tråden burde stenges. Si første som får 1000 stemmer vinner, slik at det blir likt som forrige tråd eller noe. Det burde værtfall være noe, istede for at tråden bare plutselig blir stengt en eller annen gang, uten at folket som stemmer/diskuterer her vet noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...