Gjest Gutt_21 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg og kjæresten gjorde det slutt for ikke så veldi lenge sia etter litt turbulens og kanskje misforståelser. Vi har snakket sammen i ettertid, og vi har begge følelser for hverandre. Vi har begge store følelser for hverandre, men jeg har såret henne, men noe som aldri var min intensjon. Tingen er, jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til henne nå. Folk rundt oss mener vi bør bli sammen igjen, men hun sier det ikke blir med det første. Hun sa etter vi hadde snakka sammen at hun måtte bli overbevist på at det kan fungere før det skjer noe mer. Hva mener dere, helst kanskje jenter? Skal jeg holde meg litt unna, eller skal jeg ta mer initiativ? Frustrert østlandsgutt! Lenke til kommentar
Gjest Gutt_21 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er fortsatt veldig usikker på hva jeg skal gjøre, føler jeg har fått en second chance med "hun måtte bli overbevist på at det kan fungere". Men er så usikker på hvordan jeg skal behandle den.. Lenke til kommentar
Gjest staubo91 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er fortsatt veldig usikker på hva jeg skal gjøre, føler jeg har fått en second chance med "hun måtte bli overbevist på at det kan fungere". Men er så usikker på hvordan jeg skal behandle den.. Kanskje hun trenger litt tid;) bare si hva du føler og la henne være, selvom det blir tøft for deg.. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_21 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er redd for at hun da bare prøver glemme, men på en annen side ser jeg ikke mye valg... Alt initiativ til samtale må komme fra meg, og da våre samtaler går over msn pga distansen blir det vanskelig holde den igang alene Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ikke la henne herse med deg slik. Krev at enten har dere et forhold, eller så har dere ikke. Kan hun ikke tilgi er hun ikke noe å samle på. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Stemmer for brutal_mann. Vis at du har gått videre, ikke la henne spille kostbar. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_21 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Satser på å få snakket med henne imorra da, se hvordan ting ligger an fra hennes side. Enten så blir det noe, eller så får det være, orker ikke denne usikkerheten rundt henne. Er veldig glad i henne, og hvis hun ikke vil mer vil jeg bare komme over henne fortest mulig. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sånn var det med eksen min og. Lot henne være akkurat som hun spurte om. Bare for å være hyggelig. Hjalp det ? Neh, hun hadde skaffa seg en ny en. En hun hadde allerede før forholdet var slutt.Historien min er postet i et annet topic btw, om det skulle være noen interesse av å lese Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ikke la henne herse med deg slik. Krev at enten har dere et forhold, eller så har dere ikke. Kan hun ikke tilgi er hun ikke noe å samle på. Støtter denne. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fin balansegang mellom å være desperat og hard to get. Hvis du fortsatt vil være med henne, vis det. Hvis ikke, så la være å gi noe tegn til noe annet. Tilbring litt tid med hverandre og se hva dere føler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå