hojohansen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dere får hamre løs.. Bildet er tatt med stativ, men det blåste som bare det den dagen det ble tatt.. Hva kunne jeg gjort for å fått et bedre bilde. Har ikke lekt så mye med lang\kort lukkertid før.. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Tja, et godt utgangspunkt, men utsnittet blir for tett, jeg ha himmel! Du burde også ha unnlatt å ha med det lille hjørnet av bredden, eventuelt hatt med mer av det så det fylte hele bunnen av bildet. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Takker, grunnen til at jeg ikke har med himmel er p.g.a det er langt til himmel, da dette er i en dal. Bunnen måtte jeg kutte da det bildet var litt på skakke da jeg tok det - så jeg måtte rette det opp. Men grunn i hele bunnen av bildet har jeg ikke, det er mye vann i elven for tiden, så jeg hadde ikke så mange alternativer å velge da jeg tok bildet. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hehe, jeg skjønner. Lett for meg å be om å få se mer, da jeg som regel er å finne med en Sigma 10-20mm påmontert kameraet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg må nok se mer på dette bildet før jeg er ferdig med dette. Det skjer mye her; en hissig elv fanget med passe lukkertid slik at bølgene virker som om de er malt på i etterkant, litt forgrunn og en dyster høstgrå (nesten traurig) bakgrunn. Jeg tror nok jeg vil ha mer av forgrunnen fremfor fjerne den helt. Og himmelen, den savner jeg ikke. Men jeg kunne nok tenkt meg å justert litt på kontrast og "saturation". Uansett et bilde det var verdt å bruke litt tid på. Tom Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Takker så mye Tom, hadde vært gøy hvis dere andre hadde kommet med deres versioner også. Lenke til kommentar
odn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ganske enig med de andre her. Synes det er fint men det hadde vært fint med mer av bunnen, men siden dette ikke var mulig er det kansje bedre og fjærne det som er? Jeg hvet ikke helt hva jeg synes jeg. Bølgene er veldig bra syns jeg. Også enig at du kan hatt litt mer kontrast. Øystein Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Jo jeg ser at det hadde vært bedre bilde med mer i bunnen, men slik gikk det altså ikke - personlig så synes jeg der bedre med litt en ingen ting.. Mer kontrast, tja, jeg synes det er en del der fra før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå