omvik Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 vurderer å kjøpe meg en flatskjerm visst/når jeg får nok penger. har lest litt på diverse tester av forholdsvis bra skjermer, men folk klager ofte på at skjermene ikke alltid er noe særlig til spilling, pga responstiden som visstnok ikke er mer enn 25ms. det jeg da lurer på er, om noen her vet, eller tror, at flatskjermene kommer med lavere responstid ut mot slutten av sommeren? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 25 ms holder til spilling. Har en Hyundai Q17 som fungerer glimrende. Lenke til kommentar
omvik Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 spiller du store fps krevende spill? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Disse spiller jeg: Unreal Tournament 2003, BF1942, Mafia, CS, Hitman 2, Splinter Cell. Ingen chosting. Skjermen er best med DVI-kabel (følger ikke med skjemen). Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 1000ms/25ms pr. refresh=40 frames pr sek i oppdatering, forutsatt at refreshraten faktisk er 25ms på flatskjermen da.. Mener at en del leverandører faktisk juksa litt med den der og ikke la til den hele og fulle tiden det tar å tegne opp skjermen en gang. Står mere om dette på www.tomshardware.com hvordan de kalkulererer sine refreshrater på LCD. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Ja, jeg vet om mange som legger på litt for kjentfolk... Men, hvis den fungerer til ditt behov, så er det ikke vits i å se seg blind på responstid. Teori og praksis er som oftest to forskjellige ting... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 pffft..bare 16 (totalt) er bra nok Hitatchi CML174sxw Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 vi har en samsung med 25ms og den fungere det spille på har en lcd med 16ms som jeg skal hente snart Lenke til kommentar
omvik Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 16ms ja :smile: kommer seg litt da. har du en url til litt mer info om skjermen? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kanskje det er denne han mener. http://www.acer.no/vi/page0.jsp-page79,,64...,1234537280.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå