GrH Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei dere Jeg lurer på hva er forskjellen på : Intel Core 2 Quad Q9550 og INTEL XEON X3360 Utifra specs på prisguide er de like ! Hva skiller de? og hvordan er de og overklokke?(Forskjell på de) Takker Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 De er identiske OC resultater vil variere fra chip til chip. Til samme pris ville jeg muligens valgt Xeon. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Takk for svar ! Vet at OC egenskaper kan endre fra chip til chip .. men det jeg mente var feks om det er lagt inn sperrer i XEON eller noe i den duren ! Hvorfor ville du ha valgt X3360 `n ? er det fordi at det er en som er beregnet for servere og dermed kanskje mindre sjanse for feil? (eller noe i den duren ?) -takker igjen Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Rykter om bedre seleksjon, samme sperrer. Multiplier kan ikke stilles opp på noen av dem Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jeg valgte X3360, kjører den på 3.6GHz, på 1.28V, første forsøk! Bare økte litt på FSB spenning og satte RAMen til 2.1V ( Mushkin Red Extreme.) Skal prøve lavere spenning på samme klokk og høyre spenning for å se hvor langt den kan nå. Idle temp på 40C og load på 57C Kjøler er Noctua 12cm, hovedkort Gigabyte X48 DQ6 Endret 9. januar 2009 av lqpl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå