beerformyhorses Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei og hopp! Som emnetittelen avslører, har jeg et rimelig irriterende problem: En kolonne med pixler (en pxl bred og hele veien opp/ned) ca 1/8 fra høyre kant av skjermen har av en eller annen grunn bestemt seg for å begå mytteri og farge seg selv gule. Jeg kunne nesten hatt sympati for dem hvis de bare hadde tatt selvmord og endt opp som dead pixels. I stedet er jeg nå i en situasjon der jeg hver gang jeg skal se en film konstant irriterer meg over den svært ukule, gule stripen. Jeg har en Dell inspiron 9300 (laptop) med 1920x1200 tft widescreen. Den er tre år gammel, men har med sin gode oppløsning og GeForce 256Mb skjermkort inntil nå vært strålende til filmer og grafikk. På forhånd takk for løsninger eller forslag til sådanne ;D Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Ekstremt irriterende. All hjelp er kjærkommen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Prøvd å spørre dell? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Trykk Printscreen og lagre bildet i paint. Last det så opp her/se om stripen blir med bildet. Da finner vi ut hvor problemet ligger. Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Prøvd å spørre dell? Har du noen gang prøvd å spørre Dell om noe? Uansett vil de ikke snakke med meg mer enn et år etter at pcen er kjøpt tror jeg? Trykk Printscreen og lagre bildet i paint. Last det så opp her/se om stripen blir med bildet. Da finner vi ut hvor problemet ligger. Det funker desverre ikke. Problemet ligger nok dypere enn som så. Kan også legge til at jeg har rebootet maskinen uten resultat. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Prøvd å spørre dell? Har du noen gang prøvd å spørre Dell om noe? Uansett vil de ikke snakke med meg mer enn et år etter at pcen er kjøpt tror jeg? Jepp uansett problem så er det dvd rommen som er ødelagt Uansett så har du 5 års reklamasjonsrett, er den ødelagt, så ring dem og be dem om å fikse det. Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Nå har jeg sendt en mail til Dell, Flimzes. Regner med at det er en hardwarefeil, men jeg det er jo alltids kjekt å se om det er noen som har en lur løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå