GroegFla Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 hei! skal kjøpe ny data og lurer på hva jeg bør kjøpe, mac eller pc(windows) Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det kommer da helt ann på hva du selv liker, og hva du skal bruker maskinen til. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det kommer helt ann på hva du liker ja =) En god grunn til å kjøpe Mac er jo utseendet på selve maskinen, men man betaler jo for det og da. Personlig liker jeg best å bruke Windows, så jeg ville valgt PC. Hvor mye penger har du tenkt til å bruke? Lenke til kommentar
GroegFla Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Det kommer da helt ann på hva du selv liker, og hva du skal bruker maskinen til. jeg skal bruke dataen til å gjøre skolearbeid, redigere filmer, spille fm (football manager), internett, musikk. jeg skal bruke den til det meste Det kommer da helt ann på hva du selv liker, og hva du skal bruker maskinen til. jeg skal bruke dataen til å gjøre skolearbeid, redigere filmer, spille fm (football manager), internett, musikk. jeg skal bruke den til det meste bryr meg ikke så mye om hvor mye den koster, det finnes jo ikke virus til mac Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det fanntes ikke virus til MAC. Nå som mac har blitt så stort vil jeg gjerne få en ny bekreftelse på at det ikke finnes Kjøp pc, mer for pengene Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Virus finnes til Mac. Jeg bruker PC, og får aldri virus ved mindre jeg går inn for det. Er bare å være litt smart på nett Kjører du 64-bits OS, så er sjansene for å få virus betydelig mindre og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå