Gå til innhold

Den mellomstore tråden on Need For Speed: Undercover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.metacritic.com/games/platforms/...speedundercover

 

EA skal på død og liv plage ræven av oss med sine motoriserte makkverk hvert bidige år. Serien kjører fort og krasjer gang på gang. GJESP.

 

NFS-serien har ikke vært bra siden året 2000. Nå er det 7. spill på rad med "Need for Speed"-navnet som suger hesteræv (selv om Most Wanted var littegrann mindre flaut enn sine kamerater) og som pisser gledelig på alt serien stod for da den ble startet. Kanskje på tide å vurdere en annen strategi, EA?

Kunne ikke vært mere enig... La NFS dø spør du meg. Dersom de ikke kan gå tilbake til kvaliteten som var over de første 4-5 spillene er det ikke noen vits å fortsette.

Og bevis nok på dette bør jo være salgstallene som har vært på de siste to spillene :roll:

 

Virker som om det er flere som har problemer å kjøre det. Kjører selv alt på maks med et 1950 kort, så er nok ikke hw'en det kommer an på.

Og for ikke å snakke om bremsene som er nevnt tidligere her :nei: 200-0km/t på 10meter liksom, åsså virker det som om det er noen form for autobrems når du svinger, slik at du kan holde gassen bånn uansett sving... Bremser er oppskrytt :roll:

 

Nei jeg holder meg heller til Grid :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...