Gå til innhold

Den mellomstore tråden on Need For Speed: Undercover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk tak i det istad,og fy faen så skuffet jeg er.

 

1. Lagg

- Jeg kjører e8600, hd4870 og 4 gig ram i vista 64. Det lagger uansett hva slags grafikkinnstillinger jeg kjører, selv på 640x480 er det helt forferdelig med max fps på 20 når det skjer noe rundt meg. Kan gå opp mot 35 fps hvis jeg ikke har noen biler rundt meg

2. Styring.

- Bare man er borti styringen så bremser bilen automatisk. Helt håpløst.

 

1/10.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Jeg er så utrolig lei av såkalte "free roaming cities"...nei gi meg lange, gode baner fra A til B. Sånn som i gamle dager. Syns det er mye bedre. Dessuten er jeg så lei av å oppgradere biler i huet og ræva i tillegg til å skaffe faction hos gud og enhver mann.

 

Om ikke EA kan gjøre det bedre enn dette så burde de heller lage en remake av det første Hot Pursuit.

Lenke til kommentar

Bedre enn de tp foirge, litt mer Most wanted-stil over dette igjen. Og Most wanted er vel det beste nfs-spillet sia Hot pursit 2.

Så syntes ikke dette var så halvgæli jeg. Det er jo selfølgelig et par "småfeil" som jeg kunne fjerna. Unødvengig gode bremser, litt uvant styring og lagg på pc`en min (Ser jo nesten dårligere ut enn Underground 2 og lagger mer. :S ) Har ganske god pc, ( Intel E6750 @ 3.2 ghz, Geforce 7800 gt, 4 gb ram..)

Lenke til kommentar

http://www.metacritic.com/games/platforms/...speedundercover

 

EA skal på død og liv plage ræven av oss med sine motoriserte makkverk hvert bidige år. Serien kjører fort og krasjer gang på gang. GJESP.

 

NFS-serien har ikke vært bra siden året 2000. Nå er det 7. spill på rad med "Need for Speed"-navnet som suger hesteræv (selv om Most Wanted var littegrann mindre flaut enn sine kamerater) og som pisser gledelig på alt serien stod for da den ble startet. Kanskje på tide å vurdere en annen strategi, EA?

Lenke til kommentar
Jeg er så utrolig lei av såkalte "free roaming cities"...nei gi meg lange, gode baner fra A til B. Sånn som i gamle dager. Syns det er mye bedre. Dessuten er jeg så lei av å oppgradere biler i huet og ræva i tillegg til å skaffe faction hos gud og enhver mann.

 

Om ikke EA kan gjøre det bedre enn dette så burde de heller lage en remake av det første Hot Pursuit.

 

Å guud jeg savner det spillet har lett som en gal hjemme etter plata men finner den ikke :(

 

Det var så rått når jeg og en kamerat spilte på samme tastatur for da var vi jo så små at vi ikke kom i veien for hverandre :p

Lenke til kommentar
Jeg er så utrolig lei av såkalte "free roaming cities"...nei gi meg lange, gode baner fra A til B. Sånn som i gamle dager. Syns det er mye bedre. Dessuten er jeg så lei av å oppgradere biler i huet og ræva i tillegg til å skaffe faction hos gud og enhver mann.

 

Om ikke EA kan gjøre det bedre enn dette så burde de heller lage en remake av det første Hot Pursuit.

 

Å guud jeg savner det spillet har lett som en gal hjemme etter plata men finner den ikke :(

 

Det var så rått når jeg og en kamerat spilte på samme tastatur for da var vi jo så små at vi ikke kom i veien for hverandre :p

Første HP er veldig bra og grafikken var imponerende på den tiden. Jeg har prøvd igjen for noen mnd. siden og det ser mildt sagt stygt ut nå ;)

 

Det folket trenger er en oppdatert versjon i samme ånd som de gamle NFS. DET hadde vært fantastisk!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjenoppliver denne litt. Sitter å piner meg gjennom Undercover nå (fikk det i julegave, hurray ...) - hvordan får jeg lakket bilen min? Om jeg går inn på paint kan jeg kun velge mellom en viss skala, for ikke til å snu på fargehjulet som lar meg velge mellom andre farger. Hvilken knapp er det jeg leter etter?

 

Regner med at du har norsk tastatur, så om det har de samme tastene som mitt vet jeg ikke, (har spansk tastatur) men for å snu på fargehjulet bruker jeg de to tastene oppe til høyre for null (0), mulig det er pluss og minus på norsk.

Ellers så kjører Undecover helt flott på min PC i 1920x1200 med max på alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...