nubee Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg satte kontrasten i displayet til det lyseste, med det resultat at nå vises ingen ting i displayet. Det er ikke antydning til å se noe som helst. Det er en HP Color LaserJet 1600. Noen som vet hvordan jeg resetter displayet / printeren? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skriveren kan nullstilles ved å trykke inn og holde "OK"-knappen når skriveren tester minnet. Slipp opp knappen når alle lysene på frontpanelet lyser. Da skal det vises en meny hvor du kan bla deg frem til et valg som heter "cold reset". Det er kanskje litt vanskelig hvis du ikke ser displayet, men jeg tror det er den eneste måten. Lenke til kommentar
nubee Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Her er svaret jeg fikk fra HP: "Det finns ingen måte å resette displayet uten at man går in i dsplayet på skriveren. Du kan teste det her: - Slå av skriveren. - Når den er klar, går du inn på menyen. - Trykk en gang på grönn knapp. - Trykk to ganger på pil til höyre. - Trykk en gang på grönn. - Trykk en gang på grönn. Da skulle du kunne gjöre en gjenopprett standard." I tilfelle flere skulle være like smarte som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå