anonym345765 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei jeg er 14 år og lurer på hvor jeg kan få tak i DC,Bjørn Borg,Levis og kansje Bjorkvin i bergen på bystasjonen eller et annet senter. Hva butikk?,Hva etasje? og Hva Senter hadde vært fint om du svarte på Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 DC finner du blant annet på Base og Session. Session ligger ved kløverhuset. Ellers ville jeg sjekket ut Carlings for BB etc. Carlings ligger der med kløverhuset det også. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei jeg er 14 år og lurer på hvor jeg kan få tak i DC,Bjørn Borg,Levis og kansje Bjorkvin i bergen på bystasjonen eller et annet senter. Hva butikk?,Hva etasje? og Hva Senter hadde vært fint om du svarte på Så du spør egentlig etter nærmeste Urban? Lenke til kommentar
anonym345765 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Hei jeg er 14 år og lurer på hvor jeg kan få tak i DC,Bjørn Borg,Levis og kansje Bjorkvin i bergen på bystasjonen eller et annet senter. Hva butikk?,Hva etasje? og Hva Senter hadde vært fint om du svarte på Så du spør egentlig etter nærmeste Urban? Ja Urban ligger vell på torgalmenningen? Men lurte på om det var noen andre som solgte de merkekledene? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Ja, Torgallmenningen 14. Hva butikk og hva senter? Nei, men du kan gjerne prøve igjen. Endret 19. november 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Men på Sundt ligger vel Urban, stemmer ikke det? Jo, helt øverst. Carlings har de på bystasjonen, Åsane senter, Lagunen, Vestkanten og Strandgaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå