Totenkopf Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Har noen andre fått prøvd PS3-versjonen av Alone in the Dark ennå? Jeg plukket det opp på Gamestop i dag (3 dager før release, heh), og det faktisk ser ut som om utvikleren har fått fikset det meste som var galt med Xbox 360-versjonen. Endret 18. november 2008 av Totenkopf Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 tydeligvis ikke. Er litt frista til å kjøpe det iogmed at play.com har tilbud på det. http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...no/Product.html Hvordan er spillet? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Samma her, men gidder ikkje kjøpe det viss det er stappfullt av bugs :/ Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg bestilte det. Gleder meg til å prøve! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vurderer selv å bestille det. Tror ikke det er så dårlig som norske anmeldere skal ha det til, og det virker som et mye bedre spill enn det demoen viste Ser veldig intressant ut, med mange spennende ideèr! Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Spilte igjennom det på X360, og tross en del irritasjon og småbugs så likte jeg spillet godt. De har også fikset masse av disse irritasjonene på PS3 versjonen, så hvis man liker action adventures med horror elementer så vil jeg absolutt anbefale det. Spillet fortjener mye mer cred enn det har fått, det har masse gode ideer og funksjoner, alle fungerte bare ikke så bra. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg bestilte det. Gleder meg til å prøve! Kom med litt info da om det er spillbart og greier! Vill kjøpe det selv og. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har testet både X360 sin versjon og PS3 sin og spillet er langt ifra perfekt på noen av maskinene men er helt klart overlegen på PS3 i dette tilfellet. Bestilte det fra Play.com også til en fin fin pris! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg bestilte det. Gleder meg til å prøve! Kom med litt info da om det er spillbart og greier! Vill kjøpe det selv og. det skal jeg, så fort jeg får det i hende. I dag kjøpte jeg forøvrig Q.o. Solace på gamestop, så en del tid går vel med der med det første Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg bestilte det. Gleder meg til å prøve! Kom med litt info da om det er spillbart og greier! Vill kjøpe det selv og. Du kan lese her om hva som er annerledes http://www.eurogamer.net/articles/alone-in...-inferno-review Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 PS3-versjonen er definitivt best. Skjønt.. kontrollsystemet er fortsatt ganske knotet (bruken av høyre spak til å slå med diverse gjenstander som stoler o.l. er spesielt vanskelig å mestre), og kameraet er ikke det beste. Utviklerne kunne nok ha jobbet en stund lengre med den forbedrede versjonen - jeg tipper at noen ekstra måneder med fiksing av småfeil og generell polering hadde gjort underverker. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har planer om å plukke det opp når jeg har tid. Har for tiden mer enn nok spill å holde meg opptatt med. Lenke til kommentar
harsa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvor skummelt er dette i forhold til den siste versjonen av spillet på PS2, og andre lignende spill, f.eks Resident Evil? (Ikke ta med det første Resident Evil spillet, for det var uvanlig skummelt) Greit å vite når man spiller på et svært Sony TV i mørket og i tillegg har på surroundlyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå