Gå til innhold

Play TV til PS3


sisk2105

Anbefalte innlegg

Vet noen om det er mulig å enkelt kople ps3-en til play tv og ta opp TV-sendinger (og signaler fra en sat reciver) på en ekstern harddisk for å så flytte dem til en pc og få den på DVD?

 

Eller hvis dette er en unødvendig komplisert metode om det er en enklere måte å gjøre det på.

 

Jeg kan ingenting om PS3 og Play TV så jeg beklager hvis det hele bare er tull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig som Kris. sier, PlayTV er ikke kommet til Norge. Det er vel heller ikke så stor sjanse for at den kommer til Norge da RiksTV og Sony ikke ble enige såvidt jeg har hørt. I tillegg er vel PlayTV bare DVB-T og ikke støtte for Sat (DVB-S) eller videoopptak(?).

 

Det du trenger er en PVR med brennefunksjon, pc og tv-kort som støtter DVB-S eller en annen opptaksenhet som kan ta opp signalet fra sat tuneren din.

Lenke til kommentar
Hvorfor blir ikke riks tv og sony enige? Sony har jo interigert riks tv i sine nyeste tver :O For ekesmpel i den nye tven min: http://www.sony.no/product/t32-w-series/kdl-40w4000

 

Jeg er litt usikker, men jeg tror ikke PlayTV har plasse til en CAM-modul. Og siden du kun får sett NRK1 uten en CAM og et smartkort, så blir produktet ganske irrellevant.

 

(Greide ikke å finne raskt et bilde som kunne bekrefte eller avkrefte mistankene mine.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...