sisk2105 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Vet noen om det er mulig å enkelt kople ps3-en til play tv og ta opp TV-sendinger (og signaler fra en sat reciver) på en ekstern harddisk for å så flytte dem til en pc og få den på DVD? Eller hvis dette er en unødvendig komplisert metode om det er en enklere måte å gjøre det på. Jeg kan ingenting om PS3 og Play TV så jeg beklager hvis det hele bare er tull. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det kan du ikke og PlayTV har ikke kommet til norge. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Det kan du ikke og PlayTV har ikke kommet til norge. Er hele den geniale planen min helt bortkasta eller kan jeg bruke noen deler av den? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Siden PlayTV ikke har kommet virker det nok ikke, nei. Endret 19. november 2008 av Kris. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Riktig som Kris. sier, PlayTV er ikke kommet til Norge. Det er vel heller ikke så stor sjanse for at den kommer til Norge da RiksTV og Sony ikke ble enige såvidt jeg har hørt. I tillegg er vel PlayTV bare DVB-T og ikke støtte for Sat (DVB-S) eller videoopptak(?). Det du trenger er en PVR med brennefunksjon, pc og tv-kort som støtter DVB-S eller en annen opptaksenhet som kan ta opp signalet fra sat tuneren din. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor blir ikke riks tv og sony enige? Sony har jo interigert riks tv i sine nyeste tver :O For ekesmpel i den nye tven min: http://www.sony.no/product/t32-w-series/kdl-40w4000 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor blir ikke riks tv og sony enige? Sony har jo interigert riks tv i sine nyeste tver :O For ekesmpel i den nye tven min: http://www.sony.no/product/t32-w-series/kdl-40w4000 Jeg er litt usikker, men jeg tror ikke PlayTV har plasse til en CAM-modul. Og siden du kun får sett NRK1 uten en CAM og et smartkort, så blir produktet ganske irrellevant. (Greide ikke å finne raskt et bilde som kunne bekrefte eller avkrefte mistankene mine.) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det burde være en mulighet da. Vi kommer vel aldri til å få se noe PLay tv her i nord. Men hva gjør de med de som har parabol i USA? Kan ikke de bruke PLAY TV. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg vet ikke om PlayTV er lansert i usa, men nei, de vil ikke kunne det. PlayTV kan kun brukes på gratiskanaler over DVB-T(bakkenett). Funker ikke på analoge kanaler, og heller ei på parabol. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 hm.. Da har det jo aldri vært noe å vente på. Hvis vi bare kunne ha sett nrk1, nrk2, tv2 og tvNorge. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det var vel forhåpninger for løsning med CAM-støtte, men ser ut til at det ikke ble noe av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå