JKJK Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hepp. Ble stoppa av snuten for noen dager siden og må inn på biltilsynet og vise senkesett og ratt. Senkesettet går fint, da jeg har tuvpapirer på det. Men Luisirattet får jeg aldri i verden godkjent. Derfor har jeg lyst til å trappe opp med TÛV-godkjent sportsratt for bare å dra litt på skuldrene og si "nei jeg vet ikke hva de hadde imot rattet jeg nei" .... Tenkte en maxpris på 2000kr + nav, men gjerne under. Noen som har tips/link til godkjente sportsratt? Er alle momorattene godkjent (f.eks. red devil)? Alle tips mottas med takk. Må ha et ganske kjapt da jeg regner med at innkallingen er i posten snart. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Litt forskjellig å velge i her: ratt Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Fikk momo competition m/nav til 2390,- på styling-tech.no Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Stiv pris, men fint ratt Du får btw ikke TÜV-papirer med det rattet heller, men tviler på at de sier noe på det Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 jojo... En kompis av meg har rattet og han har TUVpapirer på det. Han kjøpte det for ca et år siden og betalte 1100,- mer enn meg Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 jojo...En kompis av meg har rattet og han har TUVpapirer på det. Han kjøpte det for ca et år siden og betalte 1100,- mer enn meg hvilken bil er det snakk om da? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det følger nok ikke med noe papir, men det kan nok skaffes.. Katalogprisen er 1899,- pluss boss fra 449,- til 539,-, men det er normalt å få 10% uansett, hvertfall om du handler over disk.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Det fulgte med tuvpapir. Men leverte det tilbake. navet passet ikke, og må ha pengene til noe annet pluggen: opel! Endret 28. november 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå