Boralis Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg satte i en minnebrikke som det viste seg å vere prod feil på, resultatet var at prosessorn "døde" dvs den er kun mulig å få til å funke på 100 mhz stiller jeg den til 133 klarer ikke maskinen å starte, det er en P4 2,8 prosessor. noen som har opplevd det samme Gud så glad jeg er for at jeg har handlet hos Psdata, for da får jeg vel sikkelig service/garanti Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jøss. Så GEIL'en innfridde ikke? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Vet du hva det vil si å knekke en cpu? :o Men jeg hadde klaget til butikken der du kjøpte den, sånnt skal lissom ikke skje Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Joda den ene infridde , mens den andre tydeligvis hadde en produksjonsfeil, disse brikkene leveres i forseled innpakning av hardplast så de hadde ikke vert rørt etter at de forlot produsent. Dette er jo sånt som kan hende for alle, det rare var at prosessorn tok kveld og jeg lurt om noen andre hadde opplevd det samme. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 VEll jeg har opplevd noe slikt at jeg satte inn noe PC66ram i en PC100 maskin. Det gjorde at HK+CPU gikk til helvete.. Rammen var merket PC100 ,men rart nok var det 13ns moduler. Og det betyr 77mhz moduler og det likte PCèn ikke. Fikk alt på erstattning da. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 I dette tilfellet var det korrekt ram, iallefall jeg får ny prosessor hos PsData i morgen en 3,06 Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Vell den maskinen jeg snakket om er maskinen min da den var ny. Duron600@1038mhz og GF1 DDR Det var tider hvor man virkelig tjente noe på overklokking. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Sikker på at det er cpu`en som er knekt da? Kanskje det er noe på hovedkort/bios som har tatt skade? Uansett finner du ut når du tester den nye prosessoren. Lenke til kommentar
Smb Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 haha, kjøp et billig hk, og prøv den gamle cpu'en i det og se hva som skjer, du har jo garanti på hk'et!!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 haha, kjøp et billig hk, og prøv den gamle cpu'en i det og se hva som skjer, du har jo garanti på hk'et!!! Har testa den hos en kompis det blir samme saken, så det er nok cpuèn som er gåen,men jeg fikk jo ny hos PsData 3.06 Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 ...men jeg fikk jo ny hos PsData 3.06 ...vil ha jeg også. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hvordan i all verden klarte du å krangle til deg en ny bedre og mye dyrere cpu?? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Hvordan i all verden klarte du å krangle til deg en ny bedre og mye dyrere cpu?? hakke krangla i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå