chiefo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Vurderer PC-en som ligger på 9100,- på siden til Dell. For 1600,- mer får du en bedre prosessor, men spørsmålet er om det er nevneverdig bedre til f.eks. spilling av spill som Red Alert 3 og FM 2009. Skal ikke være en gaming-pc, da jeg er konsollfreak, men nevnte spill + muligheter for å ta den på LAN er relativt viktig. Å spille på best mulig oppløsning bryr jeg meg lite om. Men det er vel først og fremst RAM som er viktig til dette + grafikkort, og siden de er like på dette området så er det kanskje like greit å velge den rimelige? Har dere noen råd å komme med om hvilket valg som er best? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Kupongkode, 10% rabatt på dell xps, inspirion over 8990kr. Tar du den med 2.5ghz cpu, så blir det da med kupongkoden 9441kr ca.. = bruk kupongkoda på den som koster noe over 10000kr.. Endret 18. november 2008 av hans2k Lenke til kommentar
erln Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 burde vel gå bra med 2,1ghz, selv har jeg 2,4 ghz og det fungerer helt fint og viss du skulle få problemer kan du jo overklokke? eller er det i det hele tatt ett alternativ for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå