Gå til innhold

Fifa 09 som ikke vil spilles av på PS3?

sir-alex

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg Fifa for noen uker siden i en elektronikkbutikk i Oslo. Har spilt et par timer, men nå fungerer ikke spillet mer. Etter å stå på i fem minutters tid stopper spillet helt opp. Det er ikke noe feil med maskinen fordi andre spill fungerer perfekt. Og ja, det er norsk ps3 og norsk spill. Og det er ingen riper i dvd-platen!

Jeg har kvittering i butikken jeg kjøpte den, er det bare dra å få ny?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg Fifa for noen uker siden i en elektronikkbutikk i Oslo. Har spilt et par timer, men nå fungerer ikke spillet mer. Etter å stå på i fem minutters tid stopper spillet helt opp. Det er ikke noe feil med maskinen fordi andre spill fungerer perfekt. Og ja, det er norsk ps3 og norsk spill. Og det er ingen riper i dvd-platen!

Jeg ville nok prøvd den på en annen PS3 først, for å kontrollere at det ikke er din PS3 det er noe galt med. Virker det ikke der, ville jeg prøvd lykken på butikken, du har vel ikke noe å tape.

Og btw; Det heter Blu-ray, ikke DVD ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville nok prøvd den på en annen PS3 først, for å kontrollere at det ikke er din PS3 det er noe galt med. Virker det ikke der, ville jeg prøvd lykken på butikken, du har vel ikke noe å tape.

Og btw; Det heter Blu-ray, ikke DVD ;)

Sagt så spiller jeg alle mine andre spill uten noen problemer på maskinen! Så er nok lite sannsynlig at det er maskinen sin skyld da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...