Gå til innhold

Gaming PC rundt 6.000-8.000

Anbefalte innlegg

Har hatt lite med konfigurering av stasjonære pcer, men har nå bestemt meg for å skaffe meg en gaming PC i tillegg så jeg slipper å slite med den laptopen jeg løper rundt med nå.

Har sett litt rundt på forumet, erfaringer osv. men er fortsatt litt usikker, så ville hvert bra med noen kommentarer i tilfelle jeg har glemt noe eller like så godt kan kaste bort noe.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=87409

Takker på forhånd ;)

Endret av Sidge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har krysset av på lesbar for alle, så burde ikke være noe problem der, men poster en liste i tillegg.

Asus P5Q Pro

Cooler Master Centurion 534

Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Intel Core 2 Duo E8400

Mushkin XP2-8000 (4096 MB)

OCZ StealthXStream 600 Watt

Samsung SH-S203D

Samsung Spinpoint F1 750 GB

Sapphire Radeon HD 4850

Jeg er litt usikker, men tror det var en liste ett eller annet sted som lignet veldig?

EDIT: Er det nødvendig med 600Watts PSU, og erfaringene på lydkortet, er det normale problemer?

Endret av Sidge
Lenke til kommentar

Ser bra ut det.

Du har valgt gode komponenter, bortsett fra lydkortet. Du vil antagelig ikke merke forskjell fra det som er onboard. Driveren til lydkortet er det delte meninger om, jeg personlig kommer aldri til å kjøpe et produkt fra Creative igjen, ever...

600 watt PSU kommer godt med, spesielt hvis du har planer om å overklokke. Du kunne kanskje sett på en tilsvarende PSU fra Corsair?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...