Gå til innhold

Ny MP3 spiller 300-400,- (Problem med Sony "sonic stage")

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte meg en ny Sony NW-200 serie i dag, og har et problem. Jeg fikk installert Sonic Stage uten problem første gangen og lastet over en sang, bare for å teste. Men når jeg skulle koble til på nytt kom denne feilmeldingen opp (se nederst)

Jeg har ikke flyttet eller rørt på mappen alt er installert i, og jeg har bare konfigurert noen instillinger på sleve spilleren. Jeg kjører Vista, og ifølge prisguiden er den ikke kompitabelt med Vista, men jag har ikke hatt noen problemer med det før.

Er det noen som har opplevd noen lignende problemer? Setter pris på alle svar.

- Thomas

post-157977-1227039412_thumb.jpg

Endret av Moffe247
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

hvem var det som prakket på deg den? Eldgammel spiller. Sony har kuttet ut sonistage totalt i vesten de siste 3-4 årene fordi programmet er helt elendig og folk kjøpte ikke spillerne pga det. nye spillere er plug and play. ville vurdert å droppe spilelren fullstendig

Lenke til kommentar
hvem var det som prakket på deg den? Eldgammel spiller. Sony har kuttet ut sonistage totalt i vesten de siste 3-4 årene fordi programmet er helt elendig og folk kjøpte ikke spillerne pga det. nye spillere er plug and play. ville vurdert å droppe spilelren fullstendig

kjøpte den for 400,- på en expert i nærheten... Burde jeg prøve å få byttet den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

kjøpte den for 400,- på en expert i nærheten... Burde jeg prøve å få byttet den?

du får mye spiller for 400 kr i dag, så ja, ville prøvd. expert har rykte for å selge gamle ting.... men spørs om du får igjen pengene da, for expert har neppe noe som er verdt noenting

Lenke til kommentar

du får mye spiller for 400 kr i dag, så ja, ville prøvd. expert har rykte for å selge gamle ting.... men spørs om du får igjen pengene da, for expert har neppe noe som er verdt noenting

Fikk byttet den :) Var ikke noe problem der...

Hvilken spiller anbefaler du? Trenger ikke noe fancy greier eller video. Skjerm kunne jeg godt ha tenkt meg, da... Helst ikke mer en 300-400,-

- Thomas

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

http://cdon.no/elektronikk/sony_walkman_nw...b_svart-4041963

http://cdon.no/elektronikk/sandisk_sansa_c..._gb)_red-793679

Har/har hatt begge og clip er best.

Om du vil gå påå litt i pris har du http://cdon.no/elektronikk/sandisk_sansa_f...%2c_sort-932457 der du kan utvide med minnekort etterhvert.

Liker vanligvis ikke cdon pga helt elendig kundeservice, men når andre butikker tar 100 kr i porto og cdon har gratis porto den uken her er det vanskelig å komme unna

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...