CorporalClegg Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei Denne minnebrikken passer vel med ASUS Eee PC 1000H ? ^^ Er det andre minnebrikker som har bedre ytelse til ca samme pris? Den må kjøpes på Komplett. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 bump Lenke til kommentar
killerloop Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei Denne minnebrikken passer vel med ASUS Eee PC 1000H ? ^^ Er det andre minnebrikker som har bedre ytelse til ca samme pris? Den må kjøpes på Komplett. Jeg kjøpte denne brikken, men det funket ikke på min 1000H. På Task Manager sto det fremdeles 0,99GB på fysisk minne. Men maskinen kjørte jo, og det hadde den vel ikke gjort hvis ikke brikken virket. Hmmm... merkelig. Kan det være at det lå en 1 GB brikke i esken som tydelig var merket med 2 GB utenpå? Eller er det noe jeg ikke har skjønt her?? Kundeservice hos Komplett anbefalte meg en brikke fra Crucial i stedet. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325699 Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Gikk du inn i bios også? Kan hende en må innom bios for at pc'en skal oppdage og oppdatere minnekonfigurasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå