Duffo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 javell der, har et seriøst BIG problem her ass, ville være så evig takknemlig om noen kunne hjelpe meg her var på et LAN i helga, helt villt ass.. uten søvn i 2 dager, trodde jeg skulle daue jeg ass LOL hehe sov jo ikke noe, hadde jo uansett ikke fått sove, kompisen min hadde jo fått smugla med seg alkohal da... noe 0,7% eller noe vetta faen jeg.. vet ikke om jeg ble full, men tror jeg så dobbelt hvertfall, var så sinnsykt fett, skøyt jo helt villt på CS. Var så utrolig kult ass, vi lo oss i hjæl hele tida lissom. Det var helt rått, muttern kom med en 1 og halv liter cola hadde aldri fått sove om jeg hadde prøvd engang heheheheeh Kunne uansett ikke sovet, da hadde jo sveisen blitt ødelagt, det var faktisk jenter der over 7'eren lissom Men leste i muttern sin blad mens jeg bæsja at tenåringer trenger mer søvn og søvnmangel kan gi tidlig aldring på huden. Vil lissom ikke se ut lærern min gjør, som en rosin lissom LOL peace out a, btw smak på 11% alkohol, den kjenner du ass, okei? kunne nesten ikke gå etter det ass Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Skal dette være morsomt? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Jeg lurer på om du fortsatt er full etter den 0,7%-alkoholen eller noe jeg ass, for du skriver helt vilt morsomt ass ... Første gangen på lenge jeg har ledd høyt av noe på internett ass, peace out. For å ikke dra det helt off topic: Jeg lurer litt på det samme (uansett om han er et troll eller ikke). Er dette noe mødre sier bare for å få tenåringer til å legge seg, eller er det sant? Endret 18. november 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg ler Eller for å sitere deg lol assssssssssssss Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 For å ikke dra det helt off topic: Jeg lurer litt på det samme (uansett om han er et troll eller ikke). Er dette noe mødre sier bare for å få tenåringer til å legge seg, eller er det sant? Jeg tror det er sant. Man er jo under utvikling, så er vel ganske naturlig at man trenger mer søvn (eller har jeg blirr hjernevaska til å tro det? ) Altså, jeg kan lett sove 12 timer en natt, det kan ikke noen jeg kjenner / vet om over 40 gjøre (jeg er 16). Så tror det har en viss sammenheng Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fy faen ass, å smake på 11% er wicked ass. Men jeg tror ikke at du skal bekymre deg så mye ass. Visste ikke at troll sov engang jeg ass. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Alompi, jeg vet. Smaker man på 11% er det akuratt som alle smaksløkene dævver, også ligger man drita i 4 dager etterpå, hvis man drikker én slurk blanda med 0.5l brus. Også har man jæævli hangover 2 uker etterpå. Fy faen, andbefalles ikke ass, men det er jo lizm dritfett da. Endret 18. november 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 hahhaha, fikk jeg en god latter der ass. Ork å være troll da, så sykt lite vits.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Må alle skrive ass?! Det er som voldtekt på det norske språk ass. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg vet ass Ajaco. En kompis av meg som er driiiitøff drakk en hel flaske smirnoff ice. Også pusta han meg i trynet etterpå. Lå i koma i en uke jeg ass. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Skal dette være morsomt? ey ta å læx ann helt a, take a chill pill lissom, jeg mener det helt seriøst Jeg vet ass Ajaco. En kompis av meg som er driiiitøff drakk en hel flaske smirnoff ice. Også pusta han meg i trynet etterpå. Lå i koma i en uke jeg ass. smirnoff ice? prøv å drikk cider a, så faen meg dobbelt jeg ass Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 var på et LAN i helga, helt villt ass.. uten søvn i 2 dager, trodde jeg skulle daue jeg ass LOL hehe Ja, jeg var også oppe i to dager uten søvn ass, det var vilt!!!111!!! Trodde ikke at jeg skulle overleve ass! LOL Lenke til kommentar
Teig Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Se filmen hos Youtube Noe inspirert? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) haha, trollet var ikke plutselig så kult lenger :) Jeg vet ass Ajaco. En kompis av meg som er driiiitøff drakk en hel flaske smirnoff ice. Også pusta han meg i trynet etterpå. Lå i koma i en uke jeg ass. Fy faen ass, så jævla sprøtt ass. Jeg vedder du ikke kan kjøre bil heller nå ass, stopper snuten deg blir det pes ass, du har sikkert 1.5 i promille etter den syke episoden der ass. Fy faen. Men trådstarter har jo registrert bursdagen sin 17. oktober i 94. Kan det være han ikke troller? Endret 18. november 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) -kan slettes- Endret 18. november 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det burde vært rensket opp på forumet.. Er litt lei av å lese slike tråder som dette. Kanskje begynner jeg å bli gammel, men forumet burde vært delt i 2, et for de som ønsker å lese mer eller mindre seriøse tråder, og så kan de som ønsker slikt som dette få være i fred. Moderatorne kan kanskje begynne med å banne Duffo.. mine 2 cent... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) lolololol - er det rett av meg å si at dette er litt epic eller? Sitter her å loller som bare det ass!! fy søren a epic thread lissom. Endret 18. november 2008 av Thappaz Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Han skriver som support-duden i Radioresepsjonen snakker. Lol ass. For å svare på spørsmålet: Ja, jeg skulle mene det. Tviler også på at det er en foreldrekonspirasjon for å få deg tidligere i seng. http://www.tidsskriftet.no/?seks_id=257197 Endret 18. november 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Stenges av helt naturlige årsaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg