dor123 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hvem internett side skal jeg gå til for og låse opp min 3310 for telenor?? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det heter forresten hvilken og ikke hvem. Desstuten ville det å hjelpe deg føre til en kriminell handling, og det vil vi jo ikke! Det er jo en grunn til at telefonen din har operatørlås... Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 ikke noe kriminelt her nei,mobilen er over ett år gammel,og jeg vet at netcom åpner sine mobiler på sine sider ved og skrive inn e-mei nr der Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Da ringer du bare telenor kundeservice så får du en kode av de...Det har du rett til hvis bindingstiden bare var ett år. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 eg fekk vite det av zalto, etter at bindingstida mi var ute.. Lenke til kommentar
TheBeaver Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Gå for all del til den butikken du kjøpte den på og lag helvete.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Gå for all del til den butikken du kjøpte den på og lag helvete.. ??? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Gå for all del til den butikken du kjøpte den på og lag helvete.. ??? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det heter forresten hvilken og ikke hvem. Desstuten ville det å hjelpe deg føre til en kriminell handling, og det vil vi jo ikke! Det er jo en grunn til at telefonen din har operatørlås... desstuten er det en fordel å ikke ha skriveleif når du pirker på andre sine leifer,,, Koden din kan du hente her: http://telenormobil.no/kundesenter/hentope...atorlaskode.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå