Gå til innhold

Ny pc til ca 6000 kr, stille, rask og god! :)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har fått i oppdrag å kjøpe pc for mine foreldre og har fått vite at de ikke vil bruke stort mer en 6000 kr :)

De har alt av skjerm og tastatur og slikt, så bare en enkel pc. Jeg kan bygge den selv! ;)

Har sett litt rundt men blir helt forvirret over priser og lagerstatuser. Er det pga finanskrisen? eller pga at eurovalutaen stiger? :p

Jeg klarer ikke å forstå at E8400 som jeg kjøpte for over et halvt år siden skal ha steget 400 kr i pris !!

Noen som vet når dette roer seg forresten? :p

Tilbake til pcen.. :p Skal iallefall ha E8400 cpu, 4850 skjermkort (IceQversjonen siden det er stillere og kaldere), og 4 gb ram, og helst 1 tb harddisk. Hovedkort er jeg helt utdatert på og jeg blir forvirret over prisene nå så jeg vet ikke hvilket jeg skal gå for :p Noen som har noen anbefalinger? Evt kan noen sette opp en handlekurv? Alt bør helst kunne kjøpes på samme sted, men ser at amentio som jeg alltid har handlet hos ikke har mere en 7 forskjellige rambrikker til salgs, og bare 4 av de er på lager! :S Har forresten tenkt å kjøpe antec sonata 3 kabinett siden det har 500 w strømforsyning inkudert :)

Mvh Effectiv! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...