aman Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som vet når home kommer ut? Mener å ha lest det snart skal komme? Siden microsoft gir ut sitt nye opplegg imorgen.. Hvis det er lenge til: er det noen som har noe info om betaen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det er 41685 tråder om akkuratt dette. En ganske ny tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Sjekk her, siste nytt Home 1.0 Release notes Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Sjekk her, siste nyttHome 1.0 Release notes Takker og bukker. Both echochrome and Ice breaker have our new system of Rewards applied to them. This is a means of giving Home items as rewards for activities, trophies and otther accomplishments both within and outside of Home, right across the PlayStation Network. Digg Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har en e-post adresse til Playstation man faktisk blir besvart på ? er så lei skal vite svaret om jeg så måtte ringe. PS: Dere kan godt gi meg et telefon nummer, kan godt ringe jeg Må vite release datoen skjønner dere gidder ikke gå og vente på ingenting, og nei jeg klarer faktisk ikke bare å glemme av hele Home (Er fordi jeg føler at det er rett rundt hjørnet sånn, som det sto på den siden). Er litt spent på det de måtte utsette release datoen med 1 år for å forbedre. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er ikke noen plass man kan ringe for å vite datoen. Datoen har rett og slett ikke blitt annonsert enda. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Uhm, grunnen til at du ikke har fått vite det, akkurat som alle oss andre, er vel rett og slett at de ikke vil at du skal vite det enda. De har nok et mål, men publiserer de denne, og ikke når den, fører det kun til masse negativ pr. Ikke bli alt for skuffa når du ringer og ingen kan fortelle deg det da Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Uhm, grunnen til at du ikke har fått vite det, akkurat som alle oss andre, er vel rett og slett at de ikke vil at du skal vite det enda.De har nok et mål, men publiserer de denne, og ikke når den, fører det kun til masse negativ pr. De er jo noen år for sent ute uansett Men det kommer når det kommer... 08-09-10, et av disse årene... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå