Odden Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 jeg holder meg til nostredamus sine profetier. de har stemt til nå. og SARS kan være den skyen av død som kom til å spre seg over nordkloden. kanskje noe annet kommer. uansett så sliter vi. og JA vi slipper ikke unna SARS, inkubasjonstid på 7-8 dager. en kan få det og faenmeg reise verden rundt 5-6 ganger på den tiden. og episenteret var i asia. hvor mange er det som reiser til asia og tilbake i året? nei jeg tror at vi ikke slipper unna nei. og da virker det meget uunngåelig at jeg får SARS, og da blir det lettere å gi totalt faen. er ikke mange som dør av den sykdommen i forhold til de som er smittet. SARS har en mye større terrorverdi enn skadeverdi. og viss den er menneskeskapt noe vi ikke vet med sikkerhet så kan en garantere at våre store "helter" USA vil garantert gjøre noe som kommer til å gjøre det VÆRRE! Nei lev livet som normalt, blir du syk så er antagligvis ikke enden, men en kan være uheldig. c'est la vie er det eneste en kan si. greitt nok en oppsøker det ikke, men en kan garantere at det kommer uansett Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 jeg holder meg til nostredamus sine profetier. de har stemt til nå. Det skulle vært forbudt for folk som deg å diskutere ting... Men det får vel være plass til naiive og lett overbeviste folk også... Selv om Nostradamus' "spådommer" er en haug med hestelort og at du tar de med som en slags form for fakta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå